Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@02:05:44 GMT

از شجاعی تا پولادی؛ خودزنی مقابل عراقی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۹۸

از شجاعی تا پولادی؛ خودزنی مقابل عراقی‌ها

۲ اشتباه مرگبار ستاره‌های ایرانی شانس پیروزی مقابل همسایه غربی را از ما گرفته است.

خبرگزاری میزان – طبق برنامه تیم‌های فوتبال ایران و عراق از ساعت ۲۱ روز ۲۵ خرداد ماه سال جاری در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان اسکوچیچ با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و شرایط جدول گروه C، برای صعود بی دردسر فقط به پیروزی می‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه نگاهی به ۲ اشتباه مرگبار مقابل عراقی‌ها می‌پردازیم:

پاسخ بد شجاعی به اعتماد ویلموتس

بازی رفت ایران و عراق در ۲۳ آبان سال ۱۳۹۸ برگزار شد. در آن بازی ویلموتس، بازوبند کاپیتانی را به مسعود شجاعی سپرد. هافبک ۳۶ ساله تیم ملی، یکی از با‌تجربه‌ترین و تکنیکی‌ترین نفرات خط میانی محسوب می‌شد، اما با اتفاقی عجیب روند مسابقه را عوض کرد. وی در دقیقه ۸۰ با صحبت‌های بی مورد با داور مسابقه و دریافت کارت قرمز بی مورد تیم را ۱۰ نفره کرد. داوری که برای کنترل جو مسابقه به وفور از کارت زردهایش استفاده کرد. این تراژدی با گلزنی عراق در دقیقه ۹۱ و با یک بازیکن کمتر تکمیل شد. بازی که اگر به روند طبیعی خود پیش می‌رفت چه بسا ایران با حملات پرشمار حریف خود را شکست می‌داد و ما امروز برای صعود با، اما و اگر روبه‌رو نبودیم. ویلموتس در حالی شجاعی را در ترکیب اصلی قرار داد که حتی در زمان کی‌روش بازیکن فیکس محسوب نمی‌شد.

 

حذف به خاطر اخراج عجیب پولادی!

تیم ملی ایران یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی جام ملت‌های ۲۰۱۵ بود. در آن زمان پولادی به واسطه بازی  در جام جهانی به ویژه عملکرد خوبش مقابل آرژانتین یکی از بازیکنان مورد اعتماد کی‌روش در دفاع چپ بود. ایران در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ می‌توانست برنده بازی مقابل عراق باشد، اما اشتباه مرگبار پولادی و جنگ روانی بازیکنان عراق باعث اخراج وی در پایان نیمه اول شد. در آن مسابقه داور بازی ویلیامز بود و نگاه‌های چپ چپ کی‌روش به داور استرالیایی فایده‌ای برای ایران نداشت. تیم ملی در آن مسابقه چندین بار نتیجه را تغییر داد و به بازی برگشت، اما در نهایت، ایران و ستاره‌هایش بازنده مسابقه بودند و از کانبرای استرالیا دست خالی بازگشتند.

حاشیه و اعتراض ممنوع 
با این اوصاف روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه سال جاری از ملی‌پوشان انتظار می‌رود صبورانه در میدان حاضر شوند و به خاطر ملت ایران وارد حواشی نشوند. در این مصاف حساس هرگونه جنگ روانی و کارشکنی دور از انتظار نیست. کما اینکه در حالت عادی، گرمای بحرین، چمن ورزشگاه المحرق و انگیزه عراقی‌ها موانع بزرگی محسوب می‌شوند. پیش از این بعضی ستارگان بزرگ تیم ملی سابقه اخراج و اعتراض به داور را در بازی‌های مهم کلاس جهانی و آسیایی دارند.

بیشتر بخوانید: آزمون با خبر تکراری عراقی‌ها را ترساند

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ایران مسعود شجاعی مهرداد پولادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی ایران مسعود شجاعی مهرداد پولادی عراقی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه خاص رحمان جعفری مقابل تیم سابق

رحمان جعفری در مقابل تیم سابق خود با انگیزه‌های خاص بازی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رحمان جعفری پس از جدایی از شمس‌آذر در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت و در این مسابقه به دنبال گلزنی و نزدیک‌تر شدن به کورس آقای گلی خواهد بود.

رحمان جعفری در نیم فصل نخست ۵ گل برای شمس‌آذر به ثمر رسانده بود و با توجه به نیاز تراکتور به یک مهاجم گلزن و هدف در نوک خط حمله با مسئولان این تیم به توافق رسید و به جمع شاگردان خمس اضافه شد، او در بازی‌هایی که در نیم فصل دوم به میدان رفته ۳ گل برای تراکتور به ثمر رسانده و با ۵ گلی که در باشگاه قبلی خود زده بود ۸ گله است و فاصله چندانی با صدرجدول گلزنان ندارد.

جعفری در این مسابقه علاوه بر انگیزه‌های خاصی که برای رسیدن به صدر جدول گلزنان و ادامه روند گلزنی خود دارد بازی مقابل تیم سابق هم انگیزه‌ای است که می‌تواند به او انرژی و توانایی بیشتری بدهد تا در این مسابقه هم درخشان عمل کند.

او محبوبیت خوبی در بین هواداران شمس‌آذر قزوین داشت و در دیدار روز یکشنبه به احتمال زیاد با استقبال و تشویق آن‌ها رو به رو خواهد شد و در صورت گلزنی خوشحالی پس از گل انجام نخواهد داد.

عملکرد جعفری در ترکیب تراکتور به مراتب بهتر از دوران حضور در شمس آذر قزوین بوده است و با توجه به هافبک‌های خلاق و سازنده‌ای که در ترکیب تراکتوری‌ها حضور دارند این اتفاق دور از انتظار نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست
  • هوادار با شاگرد کی‌روش دفاعی نیست
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم
  • افشای پشت پرده مذاکرات خروج نظامیان آمریکا از عراق
  • عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است
  • وزیر کشور عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است
  • انگیزه خاص رحمان جعفری مقابل تیم سابق
  • واقعیت مذاکرات عراقی-آمریکایی؛ تغییر در نقش ائتلاف بین‌المللی یا خروج آن؟
  • مرز عراق به روی تریلی های ایران بسته شد