Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@02:41:32 GMT

بازیکنان اسپانیا و سوئد درباره تساوی امشب چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۳۳

بازیکنان اسپانیا و سوئد درباره تساوی امشب چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های فوتبال اسپانیا و سوئد که در ورزشگاه شهر سویل برگزار شد، با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

پس از این بازی، بازیکنان دو تیم از این تساوی و حواشی آن گفتند که مروری بر آنها خواهیم داشت.

الکساندر ایساک مهاجم تیم ملی سوئد گفت: "مالکیت توپ بیشتری نیاز داشتیم تا توانایی خلق شانس های بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته، بایستی واقعیت های موجود را هم قبول کنید. ما باید از رسیدن به یک امتیاز خوشحال باشیم. ما واقعا از این نتیجه خوشحالیم."

مارکوس لیورنته مدافع اسپانیا هم درباره بازی و از دست رفتن فرصت های متعدد گلزنی توسط موراتا عنوان کرد: "اگر بتوانیم چنین روند بازی را ادامه دهیم و آن را حفظ کنیم، هیچ بازی برای ما دور از دسترس نیست. همه ما می دانیم که موراتا چقدر برای ما دارای اهمیت است، اما امشب خوش شانس نبود."

موراتا (مهاجم تیم ملی اسپانیا) در بازی برابر سوئد، موقعیتهای گل زیادی را از دست داد که با انتقاداتی همراه شد اما از سوی هم تیمی هایش مورد حمایت قرار گرفته است

دنی اولمو مهاجم اسپانیا اظهار داشت: "ما شایسته خیلی بیشتر بودیم اما پاسخ فقط این است که بایستی کار کرد و تلاش را ادامه دهیم. ما بایستی روش بازی کنونی را ادامه دهیم اما باید قبول کنیم که اگر پیروز نشویم یا نتیجه نگیریم، مهم نیست که چقدر خوب بازی می کنیم. من امیدوارم هواداران حامی ما باشند."

پدری هافبک اسپانیا هم گفت: "ما موقعیت های زیادی خلق کردیم و مطمئن هستم که به گل ها هم خواهیم رسید. ما آنالیز خواهیم کرد که چرا نتوانستیم به نتیجه برسیم اما هر کسی می تواند اشتباه کند و همه ما هم دچارش شدیم. موراتا یک انسان است و نیازمند حمایت است. او برای تیم بسیار تلاش می کند. همه باید خونسرد باشیم و از تیم حمایت کنیم."

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا سوئد یورو 2020 بازیکنان اسپانیا دیدار اسپانیا و سوئد تساوی اسپانیا و سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسمیرو دیدارهای برزیل با اسپانیا و انگلیس را از دست داد

کاسمیرو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی برزیل در بازی‌های ماه مارس نخواهد بود

طرفداری | فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد کاسمیرو به دلیل مصدومیت، از لیست تیم ملی این کشور برای بازی‌های ماه مارس خط خورده است. برزیل قرار است در روزهای ۲۳ و ۲۶ مارس (4 و 8 فروردین ۱۴۰۳) در قالب دو دیدار دوستانه به مصاف تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا برود.

دوریوال جونیور اعلام کرد به جای کاسمیرو، په په (مهاجم) از پورتو را به اردوی سلسائو فراخوانده است. ادرسون، آلیسون بکر، گابریل مارتینلی و مارکینیوش دیگر غایبان سرشناس برزیل در بازی‌های ماه مارس خواهند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 0-3 بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود
  • کلوپ: تا حالا تیمم را این‌قدر ناتوان ندیده بودم
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • کاسمیرو دیدارهای برزیل با اسپانیا و انگلیس را از دست داد
  • چگینی: با ۱۵ هزار نفر برابر تراکتور می‌ایستیم
  • هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت