Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از دیدار با خروس‌ها در یورو ۲۰۲۰ گفت: بازی خاصی پیش رو داریم و البته من همچنین بعد از چند ماه منتظر حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه هستم. ما بازیکنان با کیفیت و ترکیب خیلی خوبی در اختیار داریم. بازیکنان زیادی هستند که می توانند تکلیف مسابقه را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط حمله هر دو تیم بسیار خطرناک بوده و همه بازیکنان قادر به گلزنی هستند. ما با هیجان زیادی وارد مونیخ شدیم و خوشحالیم که در برابر قهرمان جهان بازی می‌کنیم. جز هافمن، همه بازیکنان از جمله لئون گورتسکا در چند روز گذشته تمرین کرده اند. گورتسکا شرایط خوبی دارد، اما در ترکیب ثابت حضور نخواهد داشت.

لو درباره جدایی پس از پایان رقابت‌های یورو از تیم ملی آلمان گفت: من به این واقعیت که این آخرین تورنمنت من خواهد بود فکر نمی‌کنم و بیشتر از این چیزها کار دارم. البته وقتی همه چیز تمام شود احتمالا کمی غمگین خواهم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان تیم ملی فرانسه یواخیم لو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استانداردهای دفاعی ناتو

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس نتایج این تحقیق، بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا از جمله بلژیک، اسپانیا و ایتالیا که رکورددار بالاترین سطح بدهی و کسری بودجه در میان کشورهای اروپایی هستند، همچنین با بیشترین کمبود و مشکل در خصوص اختصاص بودجه دفاعی مورد نظر ناتو نیز مواجه هستند.

این تحقیق مشخص کرد که در میان کشورهای اروپایی، در سال ۲۰۲۳، آلمان با کسری ۱۴ میلیارد یورویی در صدر لیست کشورهای اروپایی است که در خصوص تامین بودجه دفاعی تعیین شده از سوی ناتو با مشکل مواجه است. کشورهای اسپانیا با ۱۱ میلیارد یورو کسری، ایتالیا با ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو کسری و بلژیک با ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو کسری به ترتیب در رتبه‌های بعدی کشورهایی قرار دارند که در سال ۲۰۲۳ با بیشترین کمبود در اختصاص بودجه مورد نظر ناتو در امور دفاعی خود مواجه بودند.

بر اساس نتایج این تحقیق، کشورهایی که سطح بدهی و نرخ بهره بالایی دارند، فرصت زیادی برای افزایش بدهی خود ندارند، بنابراین تنها راه واقعی آنها، کاهش هزینه‌ها در سایر زمینه‌هاست.

گفتنی است؛ به گفته چندین منبع خبری نزدیک به دولت آلمان ظاهرا مقامات این کشور تصمیم دارند سرمایه موجود در صندوق ویژه ۱۰۰ میلیارد یورویی خود برای هزینه‌های نظامی را کاهش دهند.

صندوق مذکور از سوی دولت آلمان در واکنش به جنگ روسیه و اوکراین برای تامین هزینه‌های نظامی این کشور از جمله خرید جت‌های جنگنده برای بازسازی ارتش تاسیس شده بود.

یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان این گزارش را رد نکرده است و می‌گوید از قبل هم دولت قصد داشته بخشی از پول این صندوق را در راه‌های غیرنظامی هزینه کند.

گفته می‌شود وزارت دفاع آلمان تاکنون ۳۳ میلیارد یورو از سرمایه این صندوق را خرج کرده است و قرار است دو سوم از پول صندوق را نیز صرف تجهیزات نظامی کند.
آلمان در نظر دارد در سال ۲۰۲۴ به هدف ناتو برای اختصاص ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی برای هزینه‌های نظامی عمل کند. این درحالی است که یک منبع خبری نزدیک به دولت آلمان گفت که برلین به طور ضمنی از اجرای این هدف عقب نشینی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمادگی دورتموند برای انتقال دائمی جیدون سانچو با 35 میلیون یورو
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی | مقام آمریکایی : من در جای خود میخکوب شدم !
  • رونمایی آدیداس از پیراهن‌های جدید مدعیان یورو (عکس)‏
  • بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان پس از ۳ سال + عکس
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی
  • واکنش اوسمار به فرصت‌سوزی‌های آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس
  • کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استاندارد‌های دفاعی ناتو
  • کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استانداردهای دفاعی ناتو
  • تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم
  • واکنش‌ها در فرانسه: به به بارسلونا، چه قرعه خوبی!