Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@10:02:51 GMT

آماده‌ باش کامل توزیع برق تهران برای شمارش آرا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۴۹

در راستای جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در تامین برق شعب رای گیری و مراکز پشتیبانی، تمامی نیروهای اجرایی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران تا پایان شمارش آرا، در آماده باش میدانی هستند.

حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر در آخرین نشست کمیته انتخابات برق پایتخت، گفت: همکاران متعهد ما علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در این رویداد ملی، با تمام توان در زمان برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خردادماه، وظیفه تأمین برق مورد نیاز شعب رأی‌گیری و مراکز پشتیبانی را بر عهده دارند تا کوچک‌ترین خللی در روند اخذ و شمارش آرای مردمی به‌وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آماده باش کامل نیروهای ستادی و مدیریتی و همچنین حضور تمامی گروه‌های حراستی و عملیاتی با ناوگان مجهز موتوری چند منظوره در سطح شهر به‌منظور حفاظت از تأسیسات توزیع برق شهری و رفع معایب احتمالی در صورت بروز حوادث فنی تا پایان زمان شمارش آرا، خبر داد و از مشترکان این شرکت دعوت کرد تا با ثبت آرای خود، دنباله روی راه شهدا در توسعه هرچه بیشتر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

کامبیز ناظریان، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در حاشیه این نشست که با حضور اعضای کمیته‌های ۹ گانه برق پایتخت برگزار شد، توضیح داد: شماره تلفن ۱۲۱ در روز برگزاری انتخابات علاوه بر ارائه خدمات معمول به‌عموم شهروندان به‌صورت ویژه به پاسخگویی و رسیدگی به حوادث برق خاص شعب انتخاباتی و مراکز مرتبط نیز تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با شبکه برق، در صورت تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و شماره گیری عدد ۲ مختص اتفاقات ویژه، نزدیک‌ترین گروه عملیاتی به شعبه انتخاباتی تماس گیرنده در کوتاه‌ترین زمان به محل اعزام می‌شود.

 

اقتصادآنلاین

برچسب ها: انتخابات ، انتخابات 1400 ، انتخابات ریاست جمهوری ، برق ، توزیع برق ، رای گیری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OQf

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری برق توزیع برق رای گیری برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی هوش مصنوعی با پروژه های شهری مشهد

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی : محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد در خصوص ویدئوی منتشر شده از ریزش و تخریب بخشی از پروژه در حال احداث دوربرگردان شهید میرزایی گفت: ما امروز از دوربرگردان شهید میرزایی بازدید کردیم و این پروژه آماده افتتاح است. کار شهرداری کامل و همه اقدامات عمرانی، ترافیکی و فضاسازی تکمیل شده است.

وی افزود: از نظر ما پروژه الان قابلیت افتتاح دارد، اما قرار است شرکت برق روشنایی پل را تامین و پایه‌های روشنایی را نصب کند، پس از انجام این کار آماده هستیم بلافاصله پروژه را افتتاح کنیم.

شهردار مشهد ادامه داد: یک هفته است آماده بهره‌برداری هستیم، اما نگرانی ما این است که اگر پروژه بدون روشنایی افتتاح شود، اتفاقی رخ دهد. در صورتی که شرکت برق پایه چراغ‌ها را نصب کند، پروژه را قبل از آغاز سال به بهره‌برداری می‌رسانیم.

قلندر شریف بیان کرد: امیدواریم شرکت برق زودتر اقدامات خود را کامل کند تا پروژه را به صورت ایمن افتتاح کنیم. این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی در خصوص ویدئو عنوان کرد: پروژه کامل شده و موردی هم نبوده است. این یک شوخی رسانه‌ای با پروژه بوده و ما این موضوع را طنز می‌دانیم؛ این ویدئو از طریق هوش مصنوعی درست شده است.

چند روز پیش در فضای مجازی ویدیوئی غیرواقعی از تخریب و ریزش بخشی از دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی که به زودی قرار است افتتاح شود، منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شرکت مخابرات ایران در استان‌های در معرض خطر سیلاب
  • آمادگی کامل اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق در تعطیلات نوروز
  • مردم برای اعلام خسارت طوفان و بارندگی کجا گزارش دهند؟
  • راه حل کاهش صف های انتخاباتی و افزایش مشارکت | این دوره سقف هزینه های انتخاباتی اعلام نشد
  • آماده باش گروه‌های عملیاتی شرکت برق خوزستان
  • آماده‌سازی ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در استان یزد
  • آغاز حراج نوروزی شماره‌های رند همراه اول
  • آماده باش کامل اکیپ‌های امدادی آب و فاضلاب استان یزد در ایام نوروز
  • شوخی هوش مصنوعی با پروژه های شهری مشهد
  • آمادگی کامل مازندران برای پذیرایی از مهمانان نوروزی