Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@21:47:51 GMT

آرسنال به جذب دونی فن ده بیک علاقه مند نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۵۷

اخیرا برخی از منابع نام دونی فن ده بیک را در رابطه با آرسنال مطرح کردند و مدعی شدند توپچی ها به این بازی هلندی علاقه مند هستند. با این حال آرسنال هنوز هیچ اقدامی برای جذب هافبک منچستریونایتد انجام نداده است.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ آرسنال هیچ تماسی با منچستریونایتد یا مدیربرنامه های فن ده بیک نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال در تابستان 2021 قطعاً هافبک جدیدی جذب می کند اما فن ده بیک در بین گزینه های این تیم نیست. توپچی ها برای تقویت خود در پست هافبک، اولویت های دیگری دارند.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد غایبان پرسپولیس در سوپرجام یک بازی اشتباه در تاریخ بازی های ایران و عراق؛ خود تیم ملی هم به یاد ندارد کریستیانو رونالدو: آینده؟ در حال حاضر روی یورو تمرکز کرده ام؛ آینده بهترین چیز را برای من در پیش دارد برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است

فیلیپ لام از یوسوا کیمیش مقابل انتقادها، دفاع کرده است

طرفداری | تغییر پست یوسوا کیمیش از دفاع راست به هافبک میانی همواره با بحث‌های زیادی همراه بوده و بسیاری بارها انتقاد خود از این موضوع را بیان کردند. انتقاداتی که این فصل با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن بسیار بیش‌تر هم شدند.

هر چند در حال حاضر، کیمیش در پست دفاع راست بازی می‌کند و ترجیح توماس توخل استفاده از زوج الکساندر پاولوویچ و لئون گورتسکا در میانۀ میدان است. عملکرد او در سمت راست نیز بسیار خوب بوده و این باعث شده در هفته‌های اخیر، بارها از او تمجید شود.

به نقل از بیلد؛ حال فیلیپ لام اسطوره بایرن مونیخ که خود نیز تجربه چنین تغییر پستی را داشته، درباره انتقادهای زیاد از کیمیش و همچنین تغییر پست او زیر نظر توخل، صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بازیکنان باید انعطاف‌پذیر باشند و دستورات مربی‌شان را اجرا کنند. لام گفت:

یک بازیکن همیشه باید نقشی که مربی به او می‌دهد را بپذیرد. این موضوع هم بخشی از ورزش‌های رقابتی است. من در جام جهانی 2014 در پست هافبک بازی کردم و کیفیتم رو این‌گونه در اختیار تیم قرار دارم. برای من یوسوا کیمیش یک هافبک است و در آنجا کیفیت بهتری دارد اما او همچنین ثابت کرده می‌تواند در پست دفاع راست نیز بازی کند. در نهایت مربی باید ببینید تیمش به چه چیزی نیاز دارد، بنابراین ممکن است منطقی باشد اکنون او در سمت راست بازی کند.

با این حال کیمیش از سران بایرن به خاطر اینکه از او مقابل انتقادها حمایت نکردند، ناراضی است و این می‌تواند روی تمدید قرارداد او نیز که سال 2026 به پایان می‌رسد، تأثیر بگذارد. لام در این‌باره نیز گفت: 

 باشگاه نباید اجازه دهد هیچ شک‌وتردیدی درباره بازیکنان کلیدی‌اش به وجود بیاید. در دوره‌هایی که خوب نبودم، پشتیبانی باشگاه به من کمک کرد و باعث شد بر عهده گرفتن نقش رهبری، آسان‌تر شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است