Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@02:27:07 GMT

نصرتی: دست اسکوچیچ برای انتخاب نفرات تیم باز است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۷۱

نصرتی: دست اسکوچیچ برای انتخاب نفرات تیم باز است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دست سرمربی تیم ملی برای انتخاب ترکیب باز است.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عمکرد تیم ملی فوتبال ایران در سه دیدار گذشته خود، اظهار کرد: باید به بازیکنان و اعضای کادرفنی خدا قوت بگویم. در اولین بازی مشکلاتی گریبانگیر تیم ملی شده بود اما خدا را شکر که تیم ملی با همدلی بازیکنان با وجود شرایط سخت بازی‌های خوبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از بازی‌ها با رای ظالمانه که دادند، شرایط میزبانی را از ما گرفتند اما بازیکنان فوق‌العاده کار کردند. پیروزی در بازی بحرین هم روحیه و انرژی تیم را دو چندان کرد و بعد با تیم دوم خودمان به کامبوج 10گل زدیم.

وی افزود: الان به بازی با عراق رسیده‌ایم و با توجه به نتیجه لبنان برابر کره و نتیجه‌ای که اردن خواهد گرفت، ما احتمالا می‌توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم اما با این روحیه و انرژی که بازیکنان ما دارند، قطعا برابر عراق برنده می‌شویم. متاسفانه چیزی که کار را سخت می‌کند این است که زمین بازی شرایط خوبی ندارد اما صحبت‌های بازیکنان بعد از بازی برابر بحرین نشان داد ما یک تیم هستیم و مطمئنا می‌توانیم با این روحیه تیمی برابر عراق به برتری برسیم.

او در ادامه درباره حواشی بازی‌های ایران برابر عراق هم گفت: به واسطه‌ حساسیت‌هایی که از قبل وجود داشته، همیشه بازی‌های ایران و عراق حساسیت‌هایی دارد. در برهه‌ای بحرین و امارات و کویت برای ما حساس بودند. اما کیفیت فوتبال ما از عراق بهتر است. البته ما نباید عراق را دست کم بگیریم و بازیکنان اگر 60 تا 70 درصد کیفیت فنی خود را داشته باشند، برابر عراق به برتری می‌رسیم.

نصرتی به بازیکنان حاضر در تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بازی برابر کامبوج از نفراتی که کمتر بازی کرده بودند استفاده کردیم و خیلی خوب ظاهر شدند و مشخص شد آنها فاصله‌ای با نفرات اصلی تیم ندارند. دست کادر فنی الان باز است و تنها مشکل کیفیت زمین مسابقه است. کیفیت این زمین، کیفیت بازی را کم می‌کند.

این کارشناس فوتبال همچنین گفت: احتیاط شرط عقل است. باید در طول بازی برابر عراق مراقب باشیم و پشت محوطه جریمه خطای بی مورد به حریف ندهیم و سعی کنیم خودمان از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم. من پیش‌بینی می‌کنم دو بر صفر برنده خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران محمد نصرتی برابر عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد حسین مرادمند بازیکن تیم استقلال که در دیدار مقابل استقلال خوزستان در مرکز خط دفاعی تیم استقلال به میدان رفته بود در بازی گذشته مقابل پرسپولیس از جمع بازیکنان اصلی خارج شد و در ترکیب قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟

در دیدار قبلی امید حامدی‌فر در ترکیب ۱۱ نفره استقلال مقابل پرسپولیس حضور داشت اما با تشخیص جواد نکونام این بازیکن برای بازی امشب مقابل هوادار از ترکیب خارج شده و محمد حسین مرادمند به جمع ۳ مدافع اصلی استقلال برگشته است. سایر نفرات تیم استقلال همان نفرات بازی با پرسپولیس هستند.

نکته مهم دیگر در رابطه با لیست بازیکنان تیم استقلال اینکه برای چندمین هفته متوالی مهرداد محمدی باز هم از ترکیب اصلی دور ماند و همراه با دیگر نیمکت نشینان استقلال این مسابقه را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. مهرداد محمدی در ابتدای فصل جاری با رقم ۱۲ میلیارد تومان به این تیم پیوسته ولی تا اینجا از مجموع ۲۰ هفته تنها در ۱۸ دیدار و به مدت ۹۶۳ دقیقه برای استقلال بازی کرده که میانگین ۵۳ دقیقه در هر بازی را برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224898 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • روزهای سخت زندگی ستاره بارسا: این برد مال تو!
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • لیست جدید تیم ملی فوتبال برای ۲ بازی رسمی
  • ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال
  • قدرت شمس آذر کاهش یافته است
  • نصرتی: به حریف موقعیتی ندادیم
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • چگینی: با ۱۵ هزار نفر برابر تراکتور می‌ایستیم
  • بهترین مرکز چاپ پرچم کجاست؟
  • «دربی» سرد و بی روح و بدون بار فنی بود/ سرخپوشان بهتر بودند