Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:48:21 GMT

انصراف ۸۶ نفر از داوطلبین انتخابات شورای اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۸۷

انصراف ۸۶ نفر از داوطلبین انتخابات شورای اهواز

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جمال عالمی‌نیسی اظهار کرد: داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورای شهر اهواز ۷۶۷ نفر بودند که ۶۶ نفر از این تعداد توسط هیات‌های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین تاکنون ۸۶ نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر اهواز انصراف داده‌اند.

فرماندار اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، گفت: منتظر حضور حداکثری و با شکوه مردم عزیز پای صندوق‌های رای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها شورای شهر اهواز انصراف از انتخابات انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأیید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اظهار کرد: روز جمعه ۱۱ یازدهم اسفند ماه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور بر چهار محور امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، با کیفیت بالا، باشکوه و در آرامش و امنیت کامل در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون برگزار شد.

وی ادامه داد: آرای سه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به ترتیب آقای مجتبی یوسفی نام پدر محمدحسین دارای ۹۴ هزار و ۴۸۸ رأی، آقای سیدمحسن موسوی زاده نام پدر سیدعلی دارای ۸۱ هزار و ۹۴۳ رأی و آقای محمد امیر نام پدر یحیی دارای ۷۸ هزار و ۴۳۱ رأی است.

فرماندار اهواز با بیان اینکه جمع آرای صحیح و باطله مأخوذه ۳۷۸ هزار و ۷۵۳ رأی است، افزود: از این تعداد ۳۳۲ هزار و ۷۸۰ آرای صحیح و ۴۵ هزار و ۹۷۳ آرای باطله است.

موالی زاده یادآور شد: تعداد ۸۴۹ شعب اخذ رأی برای حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تعیین شده بود که از این تعداد ۶۱۱ شعبه در شهرستان اهواز در نظر گرفته شد.

کد خبر 6058432

دیگر خبرها

  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون از سوی شورای نگهبان تأیید شد
  • انتخابات در ورامین، قرچک و پیشوا در صحت کامل برگزار شد
  • تأیید صحت انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابیه استان اصفهان / تغییر در نتیجه حوزه انتخابیه لنجان
  • سامانه ثبت‌نام و انصراف از قرارداد بیمه تکمیل درمان بازنشستگان غیر فعال شد
  • با ۴۷ درصد میزان مشارکت از میانگین استانی بالاتر بودیم
  • رفع آبگرفتگی‌های اهواز تا صبح فردا
  • ادامه تلاش آتش‌نشانان برای رفع آبگرفتگی‌های شهر اهواز
  • ثبت ۴۵ میلیمتر بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • صحت انتخابات در لرستان تأیید شد