Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۰۰ امشب (سه‌شنبه) در دیداری مهم به مصاف عراق می‌رود. پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود وزیر ورزش با وعده پرداخت پاداش ۱۵۰ میلیون تومانی به هر کدام از اعضای ایران در صورت پیروزی برابر عراق و صعود به مرحله بعد موافقت کرده است. همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز از پاداش ۱۰۰ میلیونی مجزا در صورت این پیروزی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سایت فدراسیون فوتبال نوشت: محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه و معاون رییس جمهور در تماس تلفنی با شهاب‌الدین عزیزی خادم در زمان صرف شام با حضور اعضای تیم، ضمن تبریک بابت سه پیروزی اخیر، برای ملی‌پوشان در بازی مقابل عراق آرزوی موفقیت کرد.

طبق اعلام نوبخت در صورت پیروزی تیم ملی در این بازی و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی، پاداشی به مبلغ یکصد میلیون تومان به اعضای تیم‌ملی تعلق می‌گیرد و همانند دور نخست که سازمان برنامه و بودجه هزینه‌های آماده‌سازی تیم ملی را پرداخت کرد، آمادگی این سازمان را جهت تأمین هزینه‌های دور آتی رقابت‌های انتخابی را اعلام کرد. شهاب‌الدین عزیزی خادم نیز ضمن تشکر از حمایت‌های نوبخت به تشریح چگونگی عملکرد تیم ملی پرداخت.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پاداش تیم ملی سازمان برنامه و بودجه تیم ملی فوتبال انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند

مدیرعامل سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی گفت: ۶۶۷ هزار و ۴۰۹ نفر از شهروندان خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند. - اخبار استانها -

بهروز قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت کاهش 30 درصدی سود سهام عدالت در اسفندماه اظهار داشت: به دلیل اینکه 9 شرکت سرمایه‌گذاری سود سهام و عملکرد سال 1401 را به سازمان واریز نکردند، سود سهام عدالت که در چند روز اخیر واریز شد، 30 درصد کمتر بوده است. مردم نگران نباشند، مابقی سود سهام عدالت در خردادماه 1403 به حساب دارندگان واریز می‌شود. 

وی با بیان اینکه 667 هزار و 409 نفر از شهروندان خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند، افزود: در سال 1385 مردم براساس 13 دهک رتبه‌بندی شدند و از این تعداد 184 هزار و 563 نفر 29 درصد به صورت مستقیم و 482 هزار و 846 نفر شامل  71 درصد به صورت غیرمستقیم مدیریت سهام خود را برعهده گرفتند. 

مدیرعامل سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سود سهام عدالت به علت اشکال در شماره شبای بانکی، حساب راکد، حساب مشترک، حساب ارزی، حساب مسدود، حساب بلندمدت برای برخی افراد واریز نمی‌شود، افزود: این دارندگان باید حسابی دیگر برای این موضوع داشته باشند. 

وی در پاسخ به اینکه چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشده است، افزود: اگر انحصار وراثت شده باشد و نتیجه آن به کارگزاری‌ها تا قبل از 17 اسفندماه اعلام شده بود، سود سهام عدالت واریز شده در غیر این صورت باید تا خردادماه اقدام کنند. دارندگان سهام 492 هزار تومانی، 532 هزار تومانی و یک میلیون تومانی به ترتیب 446 هزار تومان، 482 هزار تومان و 906 هزار تومان سود دریافت کردند. 

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • آزادکاران جوان ایران قهرمان شدند
  • قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه
  • پاداش ویژه نکونام به استقلالی‌ها؛ تمجید سرمربی استقلال از بازیکنانش
  • پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه
  • گردش مالی ۱۳۳ میلیارد تومانی در لیگ کشتی ایران
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • آمادگی ایران مقابل حوادث هسته‌ای چقدر است؟
  • درباره معلم کردستانی که کارش فقط به مدرسه خلاصه نشد / از کارآفرینی تا وقف پاداش پایان خدمت