Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@02:26:05 GMT

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۹۳

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید مسئله فلسطین مهم‌ترین و دردناک‌ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین اصولی لاینفک و وظیفه‌ی شرعی و انسانی جامعه جهانی است که این حقیقت بر کسی پوشیده نیست. با مروری بر سیاست‌های خصمانه و مزورانه استکبار جهانی و تحرکات منافقانه‌ی آنان در مسیر اخذ امتیاز و به فراموشی سپردن این ظلم آشکار جهانی علیه یک ملت با تاسیس رژیم جانی و ضد بشری در منطقه غرب آسیا روز به روز هویداتر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نبرد ۱۲ روزه غزه دستاورد‌های بسیاری داشت به طوریکه می‌توان گفت پس از جنگ ۳۳ روزه این نبرد موجب نفوذ به عمق استراتژیک اسرائیل شد و رژیم صهیونیستی خود به دنبال آتش‌بس بود.
این پیروزی باعث شد موضوع سازش سران منفور برخی کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی با مخاطره مواجه شود و ناکارآمدی گنبد آهنین رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.
به خطر افتادن امنیت صهیونیست‌ها موضوع دیگری است که موجب می‌شود سیر مهاجرت آن‌ها منفی و حتی برخی از ساکنان این مناطق مهاجرت کنند.
پیروزی مقاومت در نبرد غزه بحرانی جدی را در کابینه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که موجب برکناری بنیامین نتانیاهو و پایان یافتن دوره ۱۲ ساله‌اش شده است
امروز برای همگان آشکار شده که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و وضعیت بسیار سستی در داخل سیاستمداران و مسئولان رژیم غاصب صهیونیستی پیش آمده و آن‌ها در سختی بسیار زیادی و زبونی بسیار زیادی به سر می‌برند.
تحقق وعده مقام معظم رهبری که رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در آستانه محقق شدن است. امروز با دستان قدرتمند جریان مقاومت و همراهی ملت شجاع فلسطین این مهم افسانه‌ای بیش نبوده و روز پیروزی و محو این غده‌ی سرطانی با شکست مفتضحانه نتانیاهوی فاسد و اذناب قمار بازش رایحه خوش پیروزی و آزادی سرزمین‌های اشغالی از چنگال ددمنش و شوم استکبار صهیونیسم بین الملل بر مشام عاشقان و حامیان حق و حقیقت می‌رسد.
نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می‌پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده‌های فساد اداری بر او وارد است.
سردار شهید سلیمانی نقش بی بدیل و فراموش نشدنی در مقابله با طرح‌های نتانیاهو داشت و با تقویت جبهه مقاومت در مقابل این جنایتکار ایستاد.
اکنون عدم وجاهت رژیم کودک‌کش بیش از پیش در افکار عمومی آشکار و هیمنه پوشالی بعنوان قدرت منطقه‌ای از بین رفته است و حتی در تشکیل دولت جعلی که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای امری دشوار و نافرجام و زوال‌پذیر شده است؛ لذا از رشد و نفوذ ایران اسلامی، هسته‌ای و موشکی ترس دارند و خیال باطل خودشان با اعمال نهایت محدودیت‌های هسته‌ای و نظامی، مانع از نفوذ منطقه‌ای و اثرگذاری ایران سرافراز و عزتمند را در معادلات و مناسبات منطقه‌ای و حتی جهان گردند و با قطع ید مقاومت و مانع از حمایت این شجره طیبه، امنیت منطقه را تحت شعاع قرار داده تا امنیت این غده سرطانی را تامین و چهره جنگ آفرین استکبار صهیونیسم بین الملل را پنهان و علاوه بر معرفی ایران را بعنوان تهدیدی برای جهان، قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را نمایش دهد.
مطمئنا نتانیاهو هم مانند ترامپ و دیگر جنایتکاران رژیم اشغالگر قدس به زباله‌دانی تاریخ خواهند رفت و به سرنوشت نابودی و زوال می‌رسند که این بشارت دیگری بر موفقیت و پیروزی فلسطینیان و علامتی از تحقق پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف است.
جریان شوم استکبار نیک می‌دانند توان مقابله و مدیریت جنگ با جبهه مقاومت با حمایت ایران قوی را نخواهند داشت که در صورت هرگونه خطا یا حماقت از سوی رژیم جعلنی سر بزند، جنگی تمام عیار با معدوم شدن این غده سرطانی و قطع دست پلید استبکار و استعمار از منطقه خواهد بود.
ان شاء الله

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کمیته حمایت از فلسطین نتانیاهو اسرائبل انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رژیم صهیونیستی منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : اسرائیل ظرف چند هفته وارد رفح خواهد شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این ادعا که صهیونیست‌ها از جنگ در رفح حمایت می‌کنند، گفت ارتش ظرف چند هفته آتی وارد رفح می‌شود.   به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه خبری «سی ان ان» درخواست «چاک شومر»، رهبر اکثریت دموکرات سنای آمریکا برای برگزاری انتخابات جدید در فلسطین اشغالی را محکوم کرد و این درخواست را «کاملاً نامناسب» توصیف کرد.   پیشتر شومر از نتانیاهو خواسته بود انتخابات زودهنگام برگزار کند و گفته بود نتانیاهو راهش را گم کرده است.   نتانیاهو درباره این پیشنهاد شومر گفت: «ما جمهوری موز نیستیم.»   وی افزود اکثریت صهیونیست‌ها مخالف برگزاری انتخابات پارلمانی قبل از پایان جنگ غزه هستند و اگر انتخابات در زمان کنونی برگزار شود، رژیم صهیونیستی به مدت ۶ ماه فلج خواهد شد.   این در حالی است که «جو بایدن»، رئیس جمهوری ایالات متحده، سخنان روز پنجشنبه شومر را که در آن نتانیاهو را «مانعی بر سر راه صلح» دانست، تحسین کرد.   نتانیاهو انتقادهای فزاینده مسوولان ایالات متحده علیه خود در بحبوحه جنگ غزه را محکوم کرد و گفت که این فشارها «اسرائیل را از دستیابی به پیروزی کامل باز نخواهد داشت.»   در روزهای اخیر، مقامات ارشد ایالات متحده علنا نارضایتی خود را از نتانیاهو و دولت او ابراز کرده‌اند.   رئیس‌جمهوری آمریکا، نتانیاهو را به دلیل شهادت شمار زیادی از  غیرنظامیان غزه به «آسیب رساندن به اسرائیل» متهم کرده است.   نتانیاهو در این مصاحبه درباره حمله زمینی به رفح گفت اکثریت شهروندان صهیونیستی از جنگ در رفح حمایت می‌کنند و با تشکیل یک کشور فلسطینی یکجانبه مخالفند.   وی با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی ظرف چند هفته وارد رفح خواهد شد و این حمله حتمی است، گفت: اگر ما اکنون جنگ را قبل از رسیدن به تمام اهداف آن متوقف کنیم، این بدان معناست که اسرائیل در جنگ شکست خورده است و ما اجازه نخواهیم داد.   در همین زمینه، «یسرائیل کاتس»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی آمادگی تل‌آویو را برای پرداخت بها در ازای بازگشت اسرای غزه تایید کرد و گفت بدون ورود ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، «پیروزی حاصل نمی‌شود» و حمله به این شهر قطعی است.   روز جمعه نتانیاهو طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح را تصویب کرد.   نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با نادیده گرفتن جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، مدعی شد این ارتش بیشترین تلاش خود را در چارچوب قوانین بین المللی انجام داده است.   نتانیاهو بار دیگر بر اهداف ادعایی خود از جنگ غزه درباره «نابودی حماس» تاکید کرد و مدعی شد: ما نمی‌توانیم حماس را در قدرت بپذیریم و برای بهبود چشم انداز صلح باید حذف شود.   وی افزود غزه نمی‌تواند تهدیدی پس از آنچه در ۷ اکتبر رخ داد، باشد.   در یکصد و شصت و سومین روز تجاوزات اشغالگران در غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در دیرالبلح انجام داد و خانه‌ای در محله بشاره را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعدادی شد.   وزارت بهداشت غزه گزارش داد: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار در نوار غزه انجام دادند که ۹۲ شهید و ۱۳۰ زخمی بر جای گذاشت.   وزارت بهداشت غزه همچنین آماری کلی قربانیان تجاوز صهیونیست‌ها به غزه از هفتم اکتبر را ۳۱ هزار و ۶۴۵ شهید و ۷۳ هزار و ۶۷۶ مجروح اعلام کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه
  • اگر من رئیس‌جمهور بودم جنگ غزه رخ نمی‌داد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • حمدان: برنامه ریزی برای دوران پس از نتانیاهو آغاز شده است
  • نتانیاهو : اسرائیل ظرف چند هفته وارد رفح خواهد شد
  • انتقادات تند نتانیاهو خطاب به بایدن: با این سرعت، وجدان خود را از دست دادید؟ | ما به رفح حمله می‌کنیم
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • نتانیاهو بار دیگر از حمله به رفح گفت
  • رژیم صهیونیستی حمله به شهر رفح را تایید کرد