Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کانال صابرین نیوز، منابع محلی عراقی بامداد سه‌شنبه در خبری فوری اعلام کرد که «کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده با یک بمب کنارجاده‌ای در بغداد هدف حمله قرار گرفت».

این منبع همچنین گزارش داد که این یک عملیات امنیتی بوده که توسط گروه‌های مقاومت عراقی انجام شده است.

صابرین نیوز در ادامه اعلام کرد که این کاروان آمریکایی در داخل بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد و محل استقرار نظامیان آمریکایی منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5235055

منبع: مهر

کلیدواژه: کاروان لجستیک نظامیان آمریکا بغداد انفجار بمب ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایران افغانستان عراق ناتو جو بایدن جی هفت برجام رجب طیب اردوغان نفتالی بنت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان پیاده‌روی «از خراسان تا قدس» به اراک رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه گفت: پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی که موجب فروپاشی هیمنه دروغین رژیم اشغالگر قدس شد، حرکت‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت.

وی افزود: کاروان مردمی از «خراسان تا فلسطین» نیز روز دهم بهمن ماه حرکت خود را از شهر مشهد آغاز کرد تا با شعار یاری مردم مظلوم غزه و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مردم شهرهای مختلف کشورمان را در طول مسیر دعوت به همراهی کند.

استاندار مرکزی گفت: این کاروان که با عبور از چند شهر، روز جمعه به اراک رسید، حرکت زمینی به سوی مرز عراق، از آنجا تا سوریه و از سوریه تا فلسطین را در برنامه دارد و هدف آن ایجاد موجی از حرکت‌های مردم کشورهای مختلف به سوی مرز سوریه و فلسطین اشغالی است.

مخلص الائمه با اشاره به حضور اعضای کاروان پیاده‌روی «از خراسان تا فلسطین» در اراک گفت: مسیر این کاروان شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار، شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، تهران، قم، اراک، خرم آباد، اهواز، خرمشهر، شلمچه، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، سوریه و مسجدالاقصی است.

کد خبر 6056361

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است
  • ریش سنگ بار دیگر جاده چالوس را بست
  • بارش شدید در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی شد
  • بارش باران در جاده های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • کاروان پیاده‌روی از خراسان تا قدس به اراک رسید
  • کاروان پیاده‌روی «از خراسان تا قدس» به اراک رسید
  • مرز عراق به روی تریلی های ایران بسته شد