Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های اراضی اشغالی، «احمد بن آل خلیفه» ولیعهد بحرین در پیامی تشکیل کابینه جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی را به «نفتالی‌بنت » نخست وزیر و «یائیر لاپید » وزیر خارجه این رژیم تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، ولیعهد بحرین به طور رسمی و برای نخستین بار پس از عادی سازی روابط رژیم این کشور با رژیم اشغالگر اسرائیل با ارسال یک پیام، تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش منابع خبری، وی در متن این پیام ضمن تأکید بر اینکه چنین موفقیتی پایه و اساس صلح و ثبات در جهان خواهد بود، برای موفقیت کابینه جدید اشغالگران ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است که یک شنبه هفته جاری (۲۳ خرداد / ‏۱۳‬ ژوئن) کابینه ائتلافی رژیم اشغالگر به نخست وزیری نفتالی بنت با کسب رأی اعتماد از سوی کنست ، به دوره سیاسی ۱۲ ساله بنیامین نتانیاهو در مسند قدرت پایان داد. از این پس نتانیاهو صرفاً می‌تواند در جایگاه اپوزیسیون در عرصه سیاسی رژیم صهیونیستی فعالیت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بحرین کابینه جدید عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی بحرین پیام تبریک رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط کابینه جدید نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مورد ایران

منابع رسانه‌ای از اختلافات شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله این رژیم به محل کنسولگری کشورمان در دمشق با انجام حملات موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی پرده برداشتند.

به گزارش جماران، منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشستی را در مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار کرد و طی آن حمله ایران به اراضی اشغالی مورد بررسی قرار گرفت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: در مورد لزوم پاسخ به حمله ایران توافق وجود دارد، اما اختلافات درباره نحوه و زمان پاسخگویی است.

طبق این گزارش، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد واکنش فوری به این حمله را دادند، اما این پیشنهاد رد شد.

این شبکه همچنین فاش کرد: برخی در کابینه جنگ معتقدند معادله باید چشم در برابر چشم، در یک دور درگیری کوتاه و فوری باشد، در حالی که برخی دیگر می‌گویند باید منتظر ماند، خوب برنامه ریزی کرد و سپس به حمله ایران پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • اسموتریچ و بن گویر چگونه به عمر سیاسی نتانیاهو پایان خواهند داد؟
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • نتیجه نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مورد ایران