Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور شامگاه دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل، نقشه راهی مشخص برای دستگاه‌های اجرایی استان در راستای مصون‌سازی مجموعه‌های خود از خطرات احتمالی است، ابراز داشت: در طرح جامع پدافند غیرعامل استان، نقاط آسیب‌پذیر احصا شده و راهکارهای لازم برای مصون‌سازی از خطرات احتمالی برای هر مورد اتخاذشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی نیز از دیگر اهداف این طرح است، افزود: این طرح یک فایل قابل‌ویرایش است و با توجه به اینکه اماکن و تأسیسات و همچنین نوع و میزان خطرات احتمالی، به‌روز شده و تغییر می‌کنند، این طرح نیز باید در زمان موردنیاز ویرایش شود.

لزوم احصا خطرات احتمالی جدید در استان سمنان

معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه همواره می‌بایست خطرهای جدید احصا شده و در اولویت قرار گیرند، ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی استان باید حساسیت ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند و راهکارهای موجود در طرح را مورد استفاده خود قرار دهند.

خجسته پور با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات، اقدامی غیرمسلحانه و به‌نوعی پدافند غیر عامل در برابر تهدیدات دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اوج تجلی حضور مردم، عرصه انتخابات است و اگر بخواهیم به مقوله انتخابات از زاویه دیگر نگاه کنیم، برگزاری، حضور و شرکت در انتخابات، یک اقدام غیرمسلحانه و پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات دشمنان نظام است.

وی بابیان اینکه پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه برای افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقا پایداری ملی و سایر موارد مرتبط است، افزود: هر اقدام غیرمسلحانه در برابر تهدیدات دشمنان، در زُمره پدافند غیرعامل قرار می‌گیرد که حضور مردم در صحنه‌های انتخابات نیز اقدامی غیرمسلحانه است که باعث می‌شود تهدیدات دشمنان کاهش پیدا کند.

مشارکت مردم در انتخابات عامل بازدارنده دشمن

معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه به دلیل حضور مردم در صحنه و انتخابات پر شور به عنوان یک اقدام بازدارنده دشمن به عقب رانده شد، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم این موضوع با اقدامات بازدارنده ادامه داشته باشد، می‌طلبد تا به میزان مشارکت و حضور در صحنه مردم به عنوان یک امر پدافند غیرعامل و بازدارنده توجه شود، چراکه باعث خواهد شد خواب غلط دشمنان با مشارکت مردم به هیچ عنوان تعبیر نشود.

خجسته پور در ادامه تصریح کرد: هر زمان که مردم حضور و مشارکت فعال در عرصه‌های حساس نظام جمهوری اسلامی داشتند، در عرصه بین‌المللی نیز حاکمیت، نظام، دولت و دولتمردان ما به پشتوانه این مهم که عامل اصلی بازدارندگی دشمن است، در مذاکره‌ها باقدرت حضور یافتند.

وی افزود: دشمن قطعنامه‌ای بر علیه ایران صادر و ایران را در ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل قرارداد، این مهم یعنی مقرر بود اقدام مسلحانه‌ای علیه کشور صورت گیرد و دشمنان علیه کشور جنگ راه بیندازند، اما با حضور مردم در یک حماسه سیاسی، در یک انتخابات مطلوب، باعث ایجاد بازدارندگی و عقب‌نشینی دشمن شد و قطعنامه بر علیه کشور را باطل و ایران را از ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل خارج کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابات 1400 پدافند غیر عامل استانداری سمنان پدافند غیرعامل تهدیدات دشمنان خطرات احتمالی حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: سال جاری با همه سختی‌ها به پایان رسید و یک سال دیگر در کارنامه خدمتی همه ما ثبت و ضبط شد.

فرماندار دشتی افزود: سال ۱۴۰۲ همه نگاه‌ها به آن معطوف شده بود و هر چه قدر به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شدیم بواسطه انتخابات دشمنی دشمنان بیشتر می‌شد.

بحرانی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کرد در انتخابات مردم به نظام نه بگویند ولی مردم با بصیرت وارد عرصه شدند و جواب محکمی به دشمنان دادند.

وی بیان کرد: مردم شهرستان در این دوره از انتخابات مشارکت ۷۳ درصدی داشتند و در دفاع از نظام سنگ تمام گذاشتند.

فرماندار دشتی گفت: خدمات ارزشمندی در حوزه مختلف به مردم ارائه شد که برخی از آنها بی نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت و دهه فجر کارهای بزرگی در زمینه اشتعال، عمران روستایی و عمران شهری، بهداشت و راه و… شاهد بودیم.

تکمیل مطالبات دیرینه مردم

بحرانی اضافه کرد: دولت ایران قوی به وعده‌های خود عمل کرد و پروژه‌هایی که از مطالبات دیرینه مردم بود شروع و تکمیل کرد.

وی تصریح کرد: دشمن انتخابات را نشانه گرفته بود ولی مردم حماسه دیگری خلق کردند و همت خود را نشان دادند.

فرماندار دشتی ادامه داد: صحنه رقابت ۱۱ اسفند تمام شد و باید به دنبال کار و تلاش باشیم منتخب مردم باید قدردان مردم باشد.

وی اضافه کرد: از همه نامزدها که زمینه مشارکت را فراهم کردند تقدیر می‌شود، گفت: همه مدیران منتخب را همراهی کنند تا برنامه‌های خود عملیاتی کنند.

بحرانی خاطر نشان کرد: بداخلاقی انتخاباتی هنوز شاهد هستیم و متأسفانه برخی از افراد انتخابات را زیر سوال می‌برند و رسانه‌ها هم به آن دامن می‌زنند بدون اینکه تحقیق در آن صورت بگیرد.

وی افزود: دشمن از هر فرصتی استفاده کرد که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ کند.

مدیران نباید نسبت به مردم بی اعتنا باشند

فرماندار دشتی بیان کرد: مدیران نباید نسبت به مردم بی اعتنا باشند و با برنامه برای سال جدید خود را برای خدمت مردم آماده کنیم.

وی یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم برای خدمت رسانی برای استقبال از مسافرین نوروزی داشته باشند.

بحرانی اظهار کرد: بیمارستان، درمانگاه و آزمایشگاه‌ها در ایام نوروز فعال باشند.

وی بیان کرد: از تلاش و زحمات شهرداران در تغییر مبلمان شهرها که رضایت مندی خوبی در بین مردم ایجاد کرده تقدیر می‌شود.

کد خبر 6057146

دیگر خبرها

  • رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور: داعش انتخابات ایران را به عنوان هدف خودش اعلام کرد و گفت به رأی‌دهنده‌ها و صندوق‌های رأی حمله خواهد کرد/ دشمن دنبال مشارکت تک رقمی بود/ آمار مشارکت 25 میلیون نفری حماسه و جهاد بود
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • تاکید وزیر آموزش آلمان بر ضرورت آموزش پدافند غیرعامل در مدارس
  • دشمنان بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته‌اند
  • مدیران برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند
  • حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند باطل السحر نقشه‌های استکبار جهانی شد
  • بشیری: مردم با حضور در انتخابات دشمن را مایوس کردند
  • تحلیلی بر حضور اهل سنت در انتخابات ۱۱ اسفند و نتایج آن
  • حضور مردم در انتخابات تلاش های دشمنان را برای تضعیف مردمسالاری خنثی کرد