Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@02:30:22 GMT

ایران به باشگاه سازندگان واکسن کرونا پیوست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۴۲۳

ایران به باشگاه سازندگان واکسن کرونا پیوست

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به صدور مجوز مصرف اورژانسی واکسن کووایران برکت، گفت: ایران به باشگاه سازندگان واکسن کرونا پیوست.

کیانوش جهانپور، در توئیتی نوشت: با صدور مجوز مصرف برای واکسن کووایران برکت، ایران به باشگاه سازندگان واکسن کرونا پیوست.

سخنگوی سازمان غذا و دارو افزود: ایران، بریتانیا، هند، روسیه، چین و آمریکا، عضو باشگاه سازندگان واکسن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اقتصادآنلاین

برچسب ها: کرونا ، ویروس کرونا ، واکسن کرونا ، درمان کرونا ، سازندگان واکسن ، ایران ، جهانپور لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OQh

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا درمان کرونا سازندگان واکسن ایران جهانپور باشگاه سازندگان واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خدمات رسان در طرح عیدانه ارزیابی می‌شود

مهدی قهرمانی روز یکشنبه در نشست خبری به اجرای طرح عیدانه نوروزی اشاره کرد و گفت: این طرح با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز از ۱۵ اسفند سال جاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این طرح به منظور تقویت اعتماد ملی به کیفیت خدمات، تعیین میزان انطباق خدمات ارائه شده به مردم با استانداردهای مرتبط، صیانت از ایمنی، سلامت و حقوق عامه مردم و جلب اعتماد عمومی و اطمینان آفرینی بر مبنای ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در هشت محور اصلی، اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: بازرسی از مراکز فروش مواد غذایی شامل فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره‌بار، مراکز عرضه شیرینی و خشکبار و مراکز خدماتی شامل پایانه های مسافربری، رستوران ها، قهوه خانه ها، مراکز اقامتی و گردشگری و قالیشویی ها از محورهای اصلی طرح عیدانه است.

قهرمانی افزود: در این طرح که توسط کارشناسان استاندارد استان و با همکاری دستگاه های متولی اجرا می شود، نتایج به منظور اتخاذ سیاست ها و برنامه های اصلاحی یا تکمیلی توسط این دستگاه ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اهم خدمات این اداره کل را تعیین، تدوین، به روز رسانی و نشر استانداردهای ملی عنوان کرد و گفت: صدور مجوز کاربرد نشان استاندارد اجباری و تشویقی برای محصولات و صدور مجوز کاربرد نشان حلال به عنوان مرجع انحصاری را از دیگر خدمات استاندارد استان ذکر کرد.

این مسوول ادامه داد:تمامی دستگاه های اجرایی که به نوعی در صدور مجوز تولید کالا یا ارائه خدمات مسوولیت دارند مکلفند به هنگام صدور مجوز، متقاضیان را به رعایت استانداردها و مقررات فنی ملزم کنند.

وی اقدامات شاخص اداره کل استاندارد استان را استانداردسازی خدمات و تشدید نظارت بر اجرای آن عنوان کرد و گفت: مقابله‌ با کم فروشی در قالب طرح پایش کمیت فرآورده ها، استانداردسازی محصولات دانش بنیان و تسریع و تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی از دیگر اقدامات این دستگاه است.

قهرمانی گفت: بررسی ها نشان می‌دهد به دلیل اعتقادات مذهبی، میزان کم فروشی در بین زنجانی ها کم است که در صورت گزارش تخلف نیز طبق قانون اقدام لازم انجام می شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها استاندارد آرد نان های مسطح تدوین شده و هم اکنون کار آموزش آن به کارشناسان در حال انجام است.

این مسوول کیفیت تولیدات صنعتگران و همچنین صنایع غذایی استان را خوب عنوان کرد و گفت: اتحادیه طلا فروشان همکاری خوبی در رصد بازار طلا دارد.

وی چالش استاندارد را در حوزه مصالح ساختمانی "شن و ماسه" عنوان کرد و گفت: اداره کل استاندارد به طور جدی این موضوع را پیگیری می کند و برخوردهای لازم را انجام می‌دهد.

این مسوول با بیان اینکه در کیفیت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن، دستگاه نظارتی ورود جدی دارند، گفت: در خصوص وضعیت بازار طلا نیز رصدهای جدی انجام می گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجات‌گر برای استان مرکزی
  • صدور بیش از ده هزار مجوز بهداشتی حمل در گناباد
  • صدور مجوز حضور عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد خوزستان
  • صدور مجوز حضور ویسی روی نیمکت فولاد خوزستان
  • صدور مجوز ویسی برای نشست روی نیمکت فولاد
  • مراکز خدمات رسان در طرح عیدانه ارزیابی می‌شود
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • صدور اولین مجوز فروشگاه صنایع‌دستی برای هتل در استان سمنان
  • صدور ۲۵ هزار پروانه صنفی در مشهد