Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فضل‌الله شیری اظهار کرد: سانحه رانندگی در ساعت ابتدایی بامداد امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ حوالی روستای چشمه سفید نرسیده به میدان آزادگان شهر کرمانشاه میان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو ۴۰۵ به رانندگی جوانی ۲۷ ساله ابتدا به گاردریل کنار جاده و سپس از عقب با یک دستگاه خودروی سمند برخورد و از جاده منحرف شده و دچار آتش سوزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به پرتاب شدن راننده و سرنشینان پژو ۴۰۵ از خودرو پیش از آتش سوزی گفت: راننده این وسیله نقلیه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

شیری تصریح کرد: ۲ سرنشین دیگر این خودرو که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۳۰ ساله بودند، به همراه راننده ۲۶ ساله سمند زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی علت وقوع این حادثه مرگبار را عدم توانایی راننده جان باخته خودرو پژو ۴۰۵ در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت زیاد اعلام کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سانحه رانندگی کرمانشاه پلیس راهور سانحه رانندگی کرمانشاه پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت

مسلم فائق نیا گفت: این حادثه عصر امروز بر اثر برخورد سواری "پارس" با خودرو "سوناتا" در کیلومتر ۸۰ غرب سبزوار در محدوده شهرستان "داورزن" روی داد.

وی تصریح کرد: پنج مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا شده و سه مصدوم دیگر به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و امداد سبزوار منتقل شدند.

تیم های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی با ۳۱ پایگاه عملیاتی و یک پایگاه اورژانس هوایی در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان حوادث مختلف با توجه به نوع حادثه به مردم شریف غرب خراسان رضوی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • سانحه رانندگی در خوشاب خراسان رضوی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در پی ریزش دیوار بر روی خودرو تیبا
  • فوت مرد ۳۴ ساله در تصادفِ بزرگراه آزادگان