Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@22:09:13 GMT

هیچ‌کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۴۳۲

هیچ‌کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست کانون ملی اقوام و تشکل‌های قومی و جغرافیایی این جبهه در سخنانی با اشاره به مشکلات کشور، گفت: بنده معتقدم که ۲۸ خرداد یک یوم‌الله دیگر و قرار است که اتفاق بزرگی در اثر تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما عزیزان شکل گیرد.

وی افزود: امام خمینی و رهبر انقلاب همواره تأکید داشتند که مسئولین خادم و نوکر مردم هستند؛ قرار بود این قاعده باشد، اما متأسفانه حکمرانی غلط ایجاد شده که با ریشه‌های نظام سازگاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری در ادامه اظهار داشت: قرار بود در نظامی که براساس فرمایشات حضرت امام شکل گرفته است، نقش خدمت مردم، برای مردم پررنگ باشد که اکنون اینطور نیست، ما فکر می‌کنیم در ۲۸ خرداد قرار است که این نظام برگردد و روی پاهای خود راه برود.

وی ادامه داد: متأسفانه روزهای سختی برمردم ما گذشته و شرایط کاملا ناهماهنگ با خواست و شأن ملت است؛ رویکرد نادرستی بر کشور حاکم شده که نتیجه ناکارآمدی و بی‌نظمی، تحمیل این مشکلات بر مردم بوده و در شرایطی که جیب مردم خالی و سفره‌شان کوچک شده، هیچکس هم پاسخگو نیست.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان گفت: ما امیدواریم با تلاش‌های همه شما عزیزان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد یک اتفاق و تغییر انجام شود و این اتفاق مبارک، یعنی بازگشت نظام به ریل اصلی یعنی، خدمت به مردم رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرویز سروری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 پرویز سروری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار عیدانه با جمعی از شخصیت‌های سیاسی گفت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته است.

به گزارش جماران رئیس‌جمهور افزود: سابق اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. البته اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند. 

دکتر حسن روحانی تاکید کرد: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است.

روحانی با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ما موظفیم این نظر مقام معظم رهبری را به تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی تسری دهیم، کمااینکه ایشان سال گذشته بر مشارکت سیاسی مردم هم تاکید داشتند. نمی‌شود ما مردم را در اقتصاد دعوت به مشارکت کنیم اما در سیاست به مردم اعتنا نکنیم یا در فرهنگ و سیاست خارجی به نظر مردم توجه نکنیم. کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است و باید مردم را به حضور در همه زمینه‌ها دعوت کنیم.

دیگر خبرها

  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • فردا؛حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی درخور دریافت کرد
  • ۷۰ درصد مردم توانایی مراجعه به رواشناس را ندارند / پوشش بیمه‌ای پاسخگوی نیازها نیست
  • حضورشش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد