Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:02:44 GMT

نامه ۱۰۰ متری جوان بیکار به آقای نخست وزیر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۴۳۶

نامه ۱۰۰ متری جوان بیکار به آقای نخست وزیر + تصاویر

باشگاه خبرنگاران : به نقل از الوطن تونس، ابراهیم الدیداوی، جوان تونسی از شهر المتلوی در استان قفصه، جنوب غربی تونس برای جلب توجه به او و اعضای خانواده اش که از بیکاری رنج می‌برند، راهی پیدا نکرد لذا پیامی به هشام المشیشی، نخست وزیر تونس نوشت و برای پیدا کردن راه حلی در این خصوص ابراز امیدواری کرد.

به گزارش رسانه‌های محلی و اخبار منتشر شده، الدیداوی نامه‌ای به طول ۱۰۰ متر و شامل ۳۶۰ صفحه نوشت و پیام خود را به چهار محور تقسیم کرد که در آن‌ها موقعیت خود را برای نخست وزیر توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین محور او به گفتگو درباره گواهینامه‌ها و تجربیات علمی و تلاش‌هایی که برای کار در بسیاری از موسسات انجام داده، اختصاص یافت. این جوان در محور دوم تحت عنوان آزادی، بر  تلاش هایش برای رسیدن به حقش، تأکید کرد.

او در مورد محور سوم که همان محور عزت است از رنج خانواده خود از بیکاری و مشکلات زندگی ناشی از آن که حافظ شأن آن‌ها نبود، سخن گفت.

این جوان بیکار تونسی در محور چهارم و آخر نامه خود درباره معانی وطن پرستی صحبت می‌کند و داوطلبانه کار کردن خود را در بسیاری از زمینه‌ها برای منافع عمومی به منظور پیشرفت استان محل زندگی خود ذکر می‌کند.

الدیداوی شرط کرد که پیام را مستقیماً به نخست وزیر برساند، زیرا می‌ترسد که این پیام به خاطر موانع اداری که می‌تواند مانع رسیدن آن شود، به نخست وزیر نرسد.

قابل توجه است  تونس سال‌ها است که از یک بحران اقتصادی شدید رنج می‌برد که با شیوع ویروس کرونا بیشتر شده است، زیرا داده‌های اقتصادی نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در فوریه گذشته به ۱۷.۴ رسیده، درصدی که انتظار می‌رود در نتیجه رکود اقتصادی در کشور تونس افزایش یابد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیکاری خانواده رکود اقتصادی مشکلات ویروس نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند نانسی پلوسی به نتانیاهو

نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در غزه قحطی وجود دارد و نتانیاهو یا این موضوع را درک نمی‌کند یا اینکه از آن اطلاع ندارد.

به گزارش فارس، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در غزه قحطی وجود دارد و نتانیاهو یا این موضوع را درک نمی‌کند یا اینکه از آن اطلاع ندارد.

«نانسی پلوسی» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در غزه قحطی وجود دارد و نتانیاهو یا این موضوع را درک نمی‌کند یا اینکه از آن اطلاع ندارد.

پیشتر نیز «اورسولا ون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا روز یکشنبه هشدار داد: «غزه با گرسنگی مواجه بوده و نمی‌توان آن را پذیرفت».

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در ۱۶۳‌مین روز جنگ غزه گزارش داد: «اشغالگران اسرائیلی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۹ جنایت جدید علیه ساکنان نوار غزه شدند که ۹۲ شهید و ۱۳۰ مجروح برجای گذاشت».

بر اساس این گزارش، هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوارند و کادر‌های درمان امکان رسیدن به آن‌ها را به دلیل ویرانی کلیه مسیر‌ها ندارند.

به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۶۴۵ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسید.

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • دیدار رئیس موساد با نخست‌وزیر قطر درباره آتش‌بس در غزه
  • نرخ بیکاری کاهش یافت + جزئیات | چند درصد گروه سنی ١٨ تا ٣٥ ساله در ۱۴۰۲ بیکار بوده‌اند؟
  • حمله تند نانسی پلوسی به نتانیاهو
  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت‌ها تمدید خواهد شد؟
  • جان باختن زوج جوان در حادثه رانندگی محور بردسکن به خلیل آباد
  • ترودو: هر روز به کناره‌گیری از نخست وزیری فکر می کنم
  • آغاز نامنویسی غیرحضوری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از ۲۶ اسفندماه
  • نام‌نویسی غیرحضوری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از ۲۶ اسفند
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - شنبه ۲۶ اسفند