Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رئیسی دوشنبه شب در نشست با جمعی از نویسندگان، شاعران و ناشران افزود: حمایت از اهالی فرهنگ و هنر نباید لفظی باشد و باید منجر به عمل شود. هم نظریه پردازان و کسانی که صاحب نظر در دانشگاه و حوزه هستند و هم کسانی که در میدان کار هستند باید از نظرشان استفاده شود و هر نظری بدون استفاده از نظر میدان داران انتزاعی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته ایرنا، او ادامه داد: حمایت از اهالی فرهنگ و هنر هم حقوقی، هم مالی و هم میدان دادن به ابتکارات و خلاقیت های آنها بویژه جوانان است.

رئیسی تاکید کرد: منویات رهبر معظم انقلاب در مورد فرهنگ باید توسط دولت اجرا شود و نکات رهبر انقلاب توصیه نیست بلکه جنبه دستوری دارد و اگر دستورات ایشان اجرا نشود ناامیدی ایجاد می‌کند و باید آن را فعال کنیم.

او با تاکید براینکه فرهنگ و هنر امیدوار کننده جامعه است و هنر و فرهنگ انقلابی جامعه را امیدوار می‌کند، افزود: امید و اعتماد و سفره مردم آسیب دیده است و این رسالت همه ما هست و هنرمندان می‌توانند در این عرصه تحول بیافرینند.

رئیسی ادامه داد: تحول شرایطی دارد و ایجاد تحول در سفره و کسب و کار مردم با سخن نمی ‌شود و اگر عمل نباشد ناامیدی ها افزون خواهد شد.

او گفت: برخی فکر می‌کنند که اگر ۴ نفر در حوزه هنر خوب پول در می‌آورند وضع همه هنرمندان خوب است ولی برخی از هنرمندان در اداره روزمره زندگی‌شان دچار مشکل هستند.

وی افزود: تهیه کتاب برای برخی از خانواده ها سخت است و باید کتاب را ارزان کنیم و ارزان شدن با حرف نمی شود.

رئیسی در پایان تاکید کرد: دولت باید اول هدایت و دوم حمایت و نظارت کند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیسی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲ میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان

آفتاب‌‌نیوز :

در آستانه برگزاری سی‌وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ بیست میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نیکی به پدر و مادر در بیان رهبر انقلاب + فیلم
  • ارکستر ملی ایران و نوازنده‌ای که رهبر شد
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • ببینید | واکنش ظریف به مسدودسازی اینستاگرام سایت رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند چقدر کمک کردند؟
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان
  • کمک ۲ میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان