Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@03:17:27 GMT

منتظر انصراف نامزدهای پوششی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۴۵۰

منتظر انصراف نامزدهای پوششی هستیم

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی کنایه آمیز نوشت: منتظر انصراف نامزدهای پوششی و سوپر پوششی هستیم.

همتی در این توئیت نوشت: روزهای کمی تا انتخابات باقی مانده است.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از نامزدهای پوششی و سوپر پوششی بخاطر انجام وظایف محوله در بازی پلیس خوب و پلیس بد و نابرابرساختن فضای انتخابات، منتظر انصراف نامزدهای مذکور به نفع جناب آقای رییسی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اقتصادآنلاین

برچسب ها: انتخابات ، انتخابات 1400 ، انتخابات ریاست جمهوری ، عبدالناصر همتی ، نامزد پوششی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OQi

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی نامزد پوششی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد

نیکولاس مادورو برای سومین دوره پیاپی با هدف تضمین یک دوره شش ساله ریاست جمهوری، برای انتخابات ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۴ کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ۶۱ ساله ونزوئلا توسط معاون خود «دیوسدادو کابیو» به عنوان کاندیدای حزب سوسیالیست معرفی شد و در یک ورزشگاه ورزشی بزرگ برای حامیانش سخنرانی کرد.

مادورو گفت: این فقط یک نتیجه است. پیروزی مردم در ۲۸ ژوئیه رقم می‌خورد. آن‌ها نمی‌توانند ما را متوقف کنند و قادر به انجام چنین کاری هم نیستند.

نتایج نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که ۱۳.۹ درصد از ونزوئلایی‌ها قصد دارند به مادورو رای بدهند، در حالی که این میزان برای ماریا کورینا ماچادو، کاندیدای اپوزیسیون ۵۴.۵ درصد است.

البته با توجه به اینکه ماچادو از تصدی پست‌های دولتی توسط دیوان عالی ونزوئلا منع شده، بعید است که بتواند در رای‌گیری حضور داشته باشد. کاندیدا‌های ریاست جمهوری ونزوئلا تا ۲۵ مارس وقت دارند تا ثبت‌نام کنند و هنوز هم مشخص نیست که آیا اپوزیسیون کاندیدای دیگری را معرفی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • پوتین: کاخ سفید از تمام منابعش برای سرکوب ترامپ استفاده می‌کند
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • «مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 
  • مادورو نامزد ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • غرب از یک سال پیش در تلاش برای تخریب انتخابات روسیه بوده است
  • استفاده آمریکا از هکر‌ها برای ضربه زدن به انتخابات روسیه