Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@03:13:53 GMT

برنلی در تلاش برای جذب یانگ

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۴۶۳

برنلی در تلاش برای جذب یانگ

خبرگزاری میزان – اشلی یانگ که در پایان ماه جاری میلادی قراردادش با باشگاه اینتر به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد؛ باشگاه برنلی در حال مذاکره با این بازیکن انگلیسی است و به او پیشنهادی یکساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین منچستریونایتد همچنین مورد توجه واتفورد نیز قرار دارد.

اخیراً نشریه انگلیسی «سان» مدعی شده بود؛ باشگاه اینتر میامی آمریکا که مالکیت آن در اختیار دیوید بکام و شرکایش است، نسبت به خدمت گرفتن اشلی یانگ علاقه‌مند است، مدافعی که به اینتر برای فتح اسکودتو پس از ۱۱ سال کمک کرد.

یانگ ۳۵ ساله در زمستان ۲۰۲۰ با قراردادی ۶ ماهه با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر از منچستریونایتد به اینتر پیوست. او که سابقه بازی در تیم‌های واتفورد و استون‌ویلا را هم دارد، بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ در منچستریونایتد عضویت داشت.

این مدافع انگلیسی در این مدت در ۵۹ بازی نراتزوری را همراهی کرد و پنج گل نیز به ثمر رساند. بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| شب تلخ و شیرین اینتری‌ها/ همبازیان اریکسن یاد او را زنده نگه داشتند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشلی یانگ اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در کره شمالی؛ دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد

در گزارشی رسمی از بازدید یک مزرعه گلخانه‌ای، دختر ارشد کیم جونگ اون به عنوان «هدایت‌گر بزرگ» توصیف شد، اصطلاحی که معمولا برای رهبران ارشد کره شمالی استفاده می‌شود.

در گزارش از این دیدار این طور نوشته شده است: «هدایت‌گران بزرگ با کارمندان حزب، دولت و ارتش به اطراف مزرعه رفتند.»

تحلیلگران می‌گویند این اولین باری است که دختر رهبر کره شمالی به این شکل توصیف شده است. رسانه‌های دولتی پیونگ یانگ هرگز نام او را نبرده‌اند اما سازمان اطلاعات کره جنوبی او را «کیم جو آئه» معرفی کرده‌ است.

یانگ مو جین، رییس دانشگاه مطالعات کره شمالی در سئول گفت: «این اولین بار است که از کیم جو آئه با درجات رهبری یاد می‌شود.»

دیگران تحلیلگران هم می‌گویند که کلمه «هیانگدو» به معنی هدایت‌گر معمولا برای «رهبران یا جانشینان ارشد» کره شمالی استفاده می‌شود.

آقای کیم، نوه کیم ایل سونگ، رهبر بنیان‌گذار کره شمالی و سومین نسل از خانواده او است که این کشور را رهبری می‌کند. به گفته آژانس اطلاعاتی کره شمالی، او سال ۲۰۰۹ با «ری سول جو» ازدواج کرده است.

جو آئه سال ۲۰۲۲، زمانی که پدرش را برای پرتاب یک موشک بالستیک قاره پیما همراهی می‌کرد توسط رسانه دولتی پیونگ یانگ به جهان معرفی شد.

او از آن زمان، در بسیاری از مراسم رسمی پدرش از جمله تمرینات نظامی، بازدید از کارخانه اسلحه‌سازی و رژه نظامی دیده شده است.

در تصویری که روز شنبه توسط کره شمالی منتشر شده، جو آئه در حال استفاده از دوربین دو چشمی برای تماشای تمرینات اخیر چتربازان در کنارش پدرش و دیگر مقامات ارشد نظامی ایستاده است.

رسانه‌های دولتی گفتند که آقای کیم روز شنبه بر تمرینات چتربازان نظارت می‌کرده است. هدف این تمرین نشان دادن توانایی سربازان کره شمالی برای اشغال «منطقه دشمن در یک حرکت» بوده است.

این رزمایش، چند روز پس از آخرین مانور نظامی سالانه آمریکا و کره جنوبی برگزار شد.

منبع: یورونیوز

tags # کره شمالی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • آنتونی: گلزنی مقابل لیورپول لحظه مهمی برای من بود؛ تلاش می‌کنم از انتقادات یاد بگیرم
  • سئول: کره شمالی از پارسال ۷ هزار کانتینر مهمات به روسیه داده است!
  • مادر من مشهورترین خواننده کره شمالی است!
  • پرتاب موشک‌ توسط کره شمالی همزمان با سفر بلینکن
  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • اولین انتقادها از ستاره سابق منچستریونایتد؛ جسی لینگارد، تلاش نمی‌کنی!
  • یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت
  • دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • جنجال در کره شمالی؛ دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • بررسی احتمال شکستن رکورد گلزنی لواندوفسکی در فصل 2020/21 بوندسلیگا توسط هری کین / زیرنویس فارسی