Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز وب سایت آماری ورلد میتِرز (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۳ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۰۱ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در هند که در چند روز گذشته شاهد بیشترین تلفات جهانی بوده است، ۶۲ هزار و ۵۹۷ نفر به کووید ۱۹مبتلا  شده و یک هزار و ۴۵۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در هند به ۲۹ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۳۵ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۳۷۷ هزار و ۶۱ نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در هند ۲۸ میلیون و ۲۷۲ هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورلد میتِرز، پس از آمریکا، هند، برزیل، فرانسه، ترکیه و روسیه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

با ساخت واکسن های مختلف کرونا توسط کشورها، تا کنون ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون دوز واکسن کرونا در سطح جهانی توزیع شده است.

چین با توزیع بیش از ۸۹۲ میلیون و ۷۷۰ هزار دوز واکسن کرونا و آمریکا با ۳۰۹ میلیون و ۳۲۰ هزار دوز به ترتیب مقام اول و دوم بیشترین توزیع واکسن کرونا در جهان را دارند.

تخمین زده می شود که هند تا کنون ۲۵۴ میلیون، برزیل ۷۸ میلیون، انگلیس ۷۱ میلیون، آلمان ۶۰ میلیون، فرانسه ۴۴ میلیون، ایتالیا ۴۲ میلیون و مکزیک ۳۶ میلیون دوز واکسن توزیع کرده باشند.

برچسب‌ها انگلیس هند فرانسه ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس هند فرانسه انگلیس هند فرانسه ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو یا نمی‌فهمد یا نمی‌داند غزه قحطی‌زده است

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در غزه قحطی وجود دارد و نتانیاهو یا این موضوع را درک نمی‌کند یا اینکه از آن اطلاع ندارد.

به گزارش مشرق، «نانسی پلوسی» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در غزه قحطی وجود دارد و نتانیاهو یا این موضوع را درک نمی‌کند یا اینکه از آن اطلاع ندارد.

پیشتر نیز «اورسولا ون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا روز یکشنبه هشدار داد: «غزه با گرسنگی مواجه بوده و نمی‌توان آن را پذیرفت».

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در ۱۶۳‌مین روز جنگ غزه گزارش داد: «اشغالگران اسرائیلی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۹ جنایت جدید علیه ساکنان نوار غزه شدند که ۹۲ شهید و ۱۳۰ مجروح برجای گذاشت».

بر اساس این گزارش، هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوارند و کادرهای درمان امکان رسیدن به آنها را به دلیل ویرانی کلیه مسیرها ندارند.

به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۶۴۵ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسید.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو یا نمی‌فهمد یا نمی‌داند غزه قحطی‌زده است
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن در سایه ادامه تجاوزات اشغالگران
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر