Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آخوندی، نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به تشریح برنامه‌های تخصصی خود در حوزه ورزش پرداخت.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و لزوم ورود نیروهای جوان و با انگیزه جهادی به عرصه‌های مدیریت شهری تهران، توسعه ورزش همگانی را از برنامه اصلی خود پس از ورود به شورای شهر تهران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی با اشاره به مطالبه و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت توجه به ورزش همگانی، اظهار داشت: ورزش در حوزه شهری با سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد و به ویژه سلامتی بانوان و کودکان نیز در گرو فعالیت‌ ورزشی هدفمند است. از سوی دیگر در حوزه دولتی، وزارت ورزش و ادارات استان‌ها به دلایل گوناگون توان گسترش و توجه مناسب به حوزه ورزش همگانی را ندارند. به همین دلیل شهرداری‌ها باید توسعه ورزش همگانی را با هدف ارتقاء سلامتی و افزایش شور، نشاط و تفریح در شهر یکی از وظایف اصلی خود قرار دهند.

وی افزود: کارهای خوبی در این زمینه در سال‌های گذشته انجام گرفته اما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی جدید فرآیندی را تعریف کنیم که بتوان همه خانواده‌ها را درگیر ورزش و به ویژه ورزش همگانی کرد.

نامزد شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه ورزش، تصریح کرد: با توجه به اینکه تهران جمعیت بالایی دارد و قهرمانان بسیاری را تربیت کرده و از این جهت حتی با یک کشور برابری می‌کند، برنامه‌هایی داریم که علاوه بر ورزش همگانی به ورزش حرفه‌ای نیز وارد شویم و حتی بتوانیم در این حوزه اشتغال نیز ایجاد کنیم و از جوانان فارغ‌التحصیل نهایت استفاده را داشته باشیم.

آخوندی ادامه داد: بر این باور هستیم که پتانسیل‌های خوبی فراهم است که اگر به لطف پروردگار، مردم عزیز تهران ما را شایسته اعتماد خود دانستند، می‌توانیم آنها را به فعلیت برسانیم و هم در ورزش همگانی و قهرمانی و هم در حوزه اشتغال جوانان متخصص در امر ورزش با اجرای برنامه‌هایی که جزئیات آن را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند، وضعیت را بهبود خواهیم بخشید.

وی  افزود: ایجاد روحیه سالم و شاداب در سنین مختلف، پر کردن اوقات فراغت شهروندان و همچنین گسترش ورزش شهروندی از جمله اهداف شهرداری تهران است.

سخنگوی اسبق سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا و حضور دوباره شهروندان در عرصه های ورزشی و اجتماعی، شاهد اثرگذاری بیشتری از فعالیت های حوزه ورزش شهروندی در آینده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد آخوندی نامزد شورای شهر تهران ورزش همگانی انتخابات شورای شهر ورزش همگانی حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟