Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:17:39 GMT

اولین گفتگوی وزرای خارجه امارات و رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۵۵۷

اولین گفتگوی وزرای خارجه امارات و رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه امارات در یک تماس تلفنی با همتای صهیونیستی خود درباره "همکاری دوجانبه" گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات در این تماس تلفنی با یائیر لاپید، همتای اسرائیلی خود در مورد همکاری‌های دو جانبه گفتگو کرد.

در پی این تماس لاپید در توئیتی نوشت: "خوشحالم که امشب با عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات صحبت کردم و مشتاقانه منتظر همکاری با وی برای ایجاد روابط گرم و بی نظیر دو جانبه هستم که به نفع ملتهای ما و کل خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بن زاید نیز به لاپید انتصاب در سمت وزیر خارجه دولت جدید اسرائیل را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

روز دوشنبه وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای تشکیل دولت جدید را به نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی و نخست وزیر دوره‌ای پس از او تبریک گفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خارجه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه