Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بسکتبال گفت: تیم‌ آماده‌ای برای المپیک نداریم و مقابل عربستان خودمان را از پیش برنده می‌دانستیم.

به گزارش برنا، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا روز گذشته در سالن شاهزاده حمزه کشور اردن به مصاف عربستان رفت و با نتیجه 70 بر 64 به پیروزی رسید.

پویا تاجیک، مربی بسکتبال درباره عملکرد ملی‌پوشان در دو بازی اخیر مقابل قطر و عربستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: بازی با قطر که خیلی خوب بودیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های قبلی که نمایش خوبی نداشتیم و انتقادهای زیادی را می‌شد به تیم داشت اما خوشبختانه در این دو بازی خوب بودیم. این نشان داد که مسابقات لیگ بازیکنان را آماده کرده بود. البته مقابل عربستان کمی کارمان سخت بود آنهم بیشتر بخاطر اینکه شاید تیم‌ ما خودش را از قبل برنده می‌دانست.‌ اما در هر صورت بازی را بردیم ولی بهتر است که هیچ تیمی را در کوران مسابقات ساده نبینیم.

این کارشناس بسکتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از حضور توکیو نیز گفت: انجام بازی‌های تدارکاتی از الزامات است. اما صرفا این سه بازی نمی‌تواند تیم را آماده المپیک کند. برای المپیک باید یک برنامه چهارساله داشت. این بازی‌ها خوب است اما قطعا کافی نیست. نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم اما المپیک میدان بسیار بزرگی است و همین که بازی‌های خوبی داشته باشیم خوب است چون تیم آماده‌ای برای المپیک نداریم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال پویا تاجیک برای المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز برگزار شد.

در این دیدار شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد. در این دیدار سالار منجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد