Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت از فرزندان بازنشستگان و ترویج دانش، سومین مرحله ثبت‌نام اینترنتی «طرح حمپاد» یا طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان را از ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ اجرا می‌کند.

ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد به عنوان بسته هشتم طرح یاری، از روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز و تا روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ادامه خواهد داشت.

براین اساس، متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را از طریق درگاه مذکور بارگذاری کنند تا پس از بررسی و انجام فرآیند صحت‌سنجی در صورت مشمول شدن فرد متقاضی، مبلغ کمک هزینه به حساب فرد بازنشسته تحت پوشش صندوق واریز شود.

مبلغ ۳ میلیون تومان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و ۵ میلیون تومان برای دانشجویان مقطع دکتری درنظر گرفته شده که در صورت تأمین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

تسهیلات طرح حمپاد به صورت قرض‌الحسنه و با کارمزد ۴ درصدی بوده و اقساط آن در طول ۳ سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز طبق روال گذشته بوده و در صفحه مربوطه در زمان ثبت نام از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir به طور مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند ۹۹ به حساب بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ نفر از مشمولان این طرح واریز شده بود.

کد خبر 5235037 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان تسهیلات شهرداری تهران انتخابات 1400 شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر ویروس کرونا سازمان محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران صنایع دستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه گردشگری وضعیت معابر شهر تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود رحیمی گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه طرح اکرام یکی از بهترین مسیر‌های حمایت موثر و قابل برنامه ریزی از ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: افراد زیادی با مشارکت در این طرح از ایتام و فرزندان محسنین دزفول حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکارانی فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه اقشار و صنوف جامعه را در برمیگیرد چرا که در این طرح از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه می‌توان حمایت کرد.

رییس کمیته امداد دزفول با اشاره به اینکه استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی، چشمگیر و تحسین برانگیز است، گفت: هم اکنون سه هزار و پانصد نفر از همشهریان عزیز و خیران و نیکوکاران در این طرح به عنوان حامی فعال هستند و به صورت منظم از دو هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی نقش این نهاد در این طرح را معرفی فرزندان و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها معرفی کرد و گفت: کلیه وجوه واریزی خیران مستقیما به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • جذب ۵۵۱ حامی طی ماه رمضان در زنجان
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • ۱۰۰ پایگاه برای جذب حامی در مازندران آماده هستند
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی