Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا تهیه شده اند که در دهه کرامت و در بین خانوارهای نیازمند ۴ شهرستان جنوب کرمان توزیع می شوند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت از اجرای طرح کمک مومنانه در این دهه مبارک خبر داد و گفت: هم زمان با دهه کرامت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد در قالب طرح کمک مومنانه یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: بسته های گوشت قربانی توسط خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا تهیه شده اند که در بین خانوارهای نیازمند ۴ شهرستان جنوب کرمان توزیع می شوند.


وی بیان کرد: بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان شهرستان های قلعه گنج، کهنوج، منوجان و رودبار جنوب توزیع می شوند.


خوبی زاده یکی از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را نیروی انسانی، برشمرد و ابراز کرد: در اجرای این طرح همچون گذشته از ظرفیت نیروی انسانی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه استفاده کنیم بنابراین بسته های گوشت قربانی با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در بین نیازمندان این مناطق توزیع می شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: پیش از این به همت بچه های مسجدی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد افراد نیازمند مناطق مختلف شناسایی شده اند تا  در کمترین زمان ممکن بسته های گوشت قربانی به دست آنها برسد.


خوبی زاده اظهار کرد: این سومین مرحله از توزیع گوشت قربانی در سال ۱۴۰۰ است که با کمک های مومنانه خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: از آنجایی که در دین اسلام و در کلام اهل بیت (ع) توصیه ها و سفارش بسیاری برای کمک به نیازمندان و فقرا شده است بنابراین در این دهه مبارک تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج سیره رضوی اقدام به توزیع کمک مومنانه در بین نیازمندان اعم از بسته های معیشتی و غذای نذری کرده اند.


وی در خاتمه ضمن تشکر از خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: در همین جا لازم می دانم از کمک های مومنانه خیرین این موسسه و کانون فرهنگی هنری و نیز برنامه سمت خدا صمیمانه تشکر کنم که بار دیگر با یاری این عزیزان به برکت به سفره بسیاری از نیازمندان منطقه آمد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بسته های گوشت قربانی توزیع گوشت قربانی گوشت قربانی دهه کرامت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد بسته های گوشت قربانی برنامه سمت خدا توزیع می شوند دهه کرامت خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین