Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هیبت‌اله اصولی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، نامزدها به‌جای پرداختن به رفع مشکلات به دنبال اتهام زدن هستند.

نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی ایران بیان‌داشت: نامزدها  اگر زمان موجود را برای روند رفع موانع، ارائه برنامه‌ها و اعلام اهداف خود صرف کنند به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ایران کشور ثروتمندی است، اما نیاز به مدیری مدبر با برنامه‌های عملیاتی دارد تا رفاه نسبی برای همه شهروندان حاصل شود.

وی با بیان اینکه ایراد گرفتن مشکلی را از مردم حل نمی‌کند، خاطرنشان‌کرد: ایران با داشتن منابع سرشاری مانند نفت، گاز، نیروی انسانی و غیره کشوری غنی است و نامزدهای انتخاباتی به‌جای انتقاد از یکدیگر، برنامه‌های قابل اجرای خود با استفاده از منابع موجود را برای مردم تشریح کنند.

اصولی با بیان اینکه مناظره‌های برگزار شده میان نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نتیجه‌ای برای مردم به دنبال نداشت، اظهار داشت: ارائه آمار و ارقام غلط نه فقط بر جامعه، که بر دیدگاه کل جهان نسبت به کشورمان تاثیر می گذارد.

وی افزود: آماری که در مناظره‌ها به مردم اعلام شد هیچ قرابتی با امکانات، درآمد سرانه و تولید ملی کشور نداشت و وعده‌های ارائه شده نیز در این زمینه قابل اجرا نیستند.

نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ارائه آمار و ارقام نادرست با آبرو و حیثیت کشور بازی می‌کند، تاکید کرد: پرداختن نامزدهای انتخاباتی به مسائل جزئی و بی اهمیت برای مردم و جامعه زیان به همراه دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: تنها بخش اندکی از جامعه در مورد اعداد و آمار اطلاعات دارند و بقیه مردم وعده‌های اقتصادی نامزدهای انتخاباتی را باور می‌کنند که منجر به انتخاب اشتباه شده و نتایج منفی به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه (۲۸ خردادماه) برگزار می شود.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تایید هفت نامزد انتخاباتی توسط شورای نگهبان آغاز شد و از همان روزها، تبلیغات این افراد با طرح برخی از آمار و ادعاهای نادرست اقتصادی همراه شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما اتاق بازرگانی ایران شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما اتاق بازرگانی ایران انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما اتاق بازرگانی ایران شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود