Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:16:06 GMT

۶ مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در مهاباد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۹۵۰

۶ مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در مهاباد پلمب شد

بهاء الدین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با مراکز غیرمجاز مداخله کننده در امر درمان، پنج واحد دندانسازی و دندانپزشکی و یک واحد ماساژ درمانی غیرمجاز به اتهام ایجاد واحد فاقد مجوز و نداشتن پروانه کسب از ادامه فعالیت خود منع و پلمب شدند.

وی ادامه داد: در این پنج واحد دندانپزشکی و یک واحد ماساژ درمانی افرادی بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر مشغول به فعالیت بوده و علاوه بر آن افراد غیر مجاز فاقد پروانه را بکارگیری کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: حفظ سلامت و امنیت عموم شهروندان مهابادی جزء وظایف ذاتی شبکه بهداشت و درمان بوده و در این قبیل موارد با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه و متخلف، مراتب را در اسرع وقت به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان یا با شماره تلفن ۲۲۲۵۶۵۶-۰۴۴۴ اطلاع دهند.

حسینی اظهار داشت: هرگونه فعالیت و اشتغال در امور پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و مامایی بدون داشتن پروانه رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب می‌شود محل کار آن‌ها تعطیل و موسس آن به حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی محکوم شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

برچسب‌ها مهاباد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مهاباد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل