Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طی دیروز و دیشب مسابقات یورو ۲۰۲۰ در گروه های D و E پیگیری شد که با دو برد و یک تساوی همراه گردید.

اسکاتلند صفر - جمهوری‌چک ۲/ برد شیک!

در دومین دیدار از گروه D یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی اسکاتلند و جمهوری‌چک در ورزشگاه همپدن‌پارک گلاسکو به مصاف هم رفتند که چکی‌ها با ۲ گل این بازی را بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست چک بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کرد و با ضربه سر شیک، روی ارسال کوفال در دقیقه ۴۲ به گل نخست رسید. اما لحظه شگفت‌انگیز بازی در دقیقه ۵۲ رخ داد، وقتی که توپ دفع شده در میانه میدان به شیک رسید و او دروازه مارشال را از میانه میدان به زیبایی باز کرد.

اسکاتلند میزبان برای بازگشت به بازی باز هم روی به حملات پردامنه آورد، ولی حتی یک گل هم در گلاسکو نزدند.

لهستان یک - اسلواکی ۲/ شروع عالی فالکون‌ها

دیدارهای روز چهارم از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه میان تیم‌های ملی لهستان و اسلواکی دنبال شد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک اسلواکی خاتمه یافت.

در این بازی که اولین بازی گروه E بود شچسنی دروازه‌بان لهستان که در دقیقه ۱۸ پس از ضربه ماک، گل‌به‌خودی زد و اشکرینیار در دقیقه ۶۹ گل‌های اسلواکی را به ثمر رساندند و لینتی تنها ۳۰ ثانیه پس از آغاز نیمه دوم تنها گل لهستانی‌ها را به ثمر رساند.

کرچوویاک هافبک لهستان در دقیقه ۶۲ کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا اولین اخراجی تورنمنت لقب بگیرد.

اسپانیا صفر - سوئد صفر/ اولین ۰-۰ جام

مهم‌ترین نبرد گروه E یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویا بین اسپانیا و سوئد برگزار شد که با تساوی بدون‌گل به پایان رسید تا اولین صفر - صفر جام هم ثبت شود.

نیمه نخست اسپانیا چندین موقعیت خلق کرد که درخشش اولسن سنگربان سوئد و بی‌دقتی مهاجمین لاروخا مثل موراتا، باعث شد گلی رد و بدل نشود. البته در تک موقعیت خطرناک سوئد هم ایساک بدشانس بود که توپش را یورنته دفع کرد و بعد از آن به تیر دروازه خورد.

نیمه دوم هم شرایط تقریباً همانند نیمه اول بود. دفاع با برنامه و فشرده سوئد جلوی خلق موقعیت اسپانیا را گرفت و در نهایت هم گلی رد و بدل نشد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1099435 برچسب‌ها جام ملت های اروپا فوتبال خارجی یورو۲۰۲۰

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جام ملت های اروپا فوتبال خارجی یورو۲۰۲۰ یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان