Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در دهمین نمایشگاه سفال بانوان سمنان که به مدت پنج روز و در فضای مجازی قابل بازدید است ۴۰ اثر از این هنرمند سفالگر در معرض دید قرار گرفته است.

نمایشگاه‌های دوره‌ای آثار بانوان هنرمند سفالگر سمنان در قالب ۳۰ نمایشگاه از سی بانوی هنرمند سفالگر سمنان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه‌ها آثار سفالی بانوان هنرمند از طریق سایت semnan.farhng.gov.ir در معرض دید عموم به خصوص علاقه‌مندان به هنر سفال و سرامیک قرار می‌گیرد.

آثار سایر بانوان هنرمند سفالگر سمنان نیز به تدریج و در قالب برنامه‌های پنج روزه به نمایش در خواهد آمد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در این نمایشگاه، از آثار ارائه شده در آن دیدن و از فعالیت‌های هنری این بانوی هنرمند تجلیل کرد.

این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا فقط از طریق فضای مجازی و در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای دیدن افراد علاقه‌مند به هنر سفالگری هنری قابل دسترسی است.

دهمین نمایشگاه سفال بانوان سمنان با عنوان «یادآوری» در نگارخانه نقش انجمن سفالگران سمنان واقع در طبقه زیرین مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا شده است.

تاکنون در ۹ نمایشگاه سفال بانوان هنرمند سمنان که با عنوان "یادآوری" برگزاری شده است بیش از ۳۸۰ اثر سفال هنری بانوان از طریق مجازی در معرض دید علاقه‌مندان به این هنر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه سفال فضای مجازی نمایشگاه سفال بانوان بانوان هنرمند هنرمند سفالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران

پاسخ قدرتمندانه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، باعث شادی مردم مظلومی شد که سال‌هاست برای آزادی وطن خود در تلاش هستند.

برخی از هنرمندان، آثاری را با موضوع وعده صادق تولید کرده‌اند که در موشن گرافیک زیر می‌بینید.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • ببینید | آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود