Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی درخصوص لیست‌های مختلفی که از سوی احزاب اصولگرا در مشهد منتشر شده است، گفت: متاسفانه عدم وجود وحدت بین اصولگرایان و جریانات انقلابی، ممکن است مشکلاتی را برای به پیروزی رسیدن جریان اصولگرایی ایجاد کند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در انتخابات پیش رو مردم باید دو حکمرانی را رقم بزنند، یکی حکمرانی در سطح ملی و دیگری حکمرانی در سطح شهری و روستایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا انتخابات شوراهای اسلامی، به لحاظ اینکه با زندگی و مشکلات روزمره مردم در تماس مستقیم است، باید به اندازه انتخابات ریاست جمهوری دارای اهمیت باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید همان میزان توجهی که به انتخابات ریاست جمهوری دارند، به انتخابات شوراها نیز داشته باشند، افزود: ضروری است مردم با انتخاب افراد شایسته و متخصص، سرنوشت مدیریت شهری خود را به کسانی بسپارند که بتوانند مشکلات روزمره مردم را حل کنند.

نایب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی با اشاره به لیست‌های مختلفی که از سوی احزاب اصولگرا در مشهد منتشر شده است، بیان کرد: متاسفانه عدم وجود وحدت بین اصولگرایان و جریانات انقلابی و سهم‌خواهی برخی از جریانات، ممکن است مشکلاتی را برای به پیروزی رسیدن جریان اصولگرایی ایجاد کند.

ترقی ادامه داد: مردم باید با دقت بر روی لیستی که از توانمندی‌های بیشتری برای مدیریت شهری برخوردار است تمرکز کنند و بر اساس آن لیست بتوانند یک ترکیب یک‌پارچه و منسجمی را انتخاب کنند که هم با مجلس و هم با دولت ارتباط مطلوبی داشته باشند تا بتواند منابع مالی لازم را برای طرح‌های مشهد تامین کند و از پشتوانه بهتری هم برخوردار باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: از برخی لیست‌ها مانند لیست شورای وحدت نیروهای انقلاب، بالغ بر ۶۰ تشکل مختلف حمایت کرده‌اند، در حالی که از سایر لیست‌ها فقط یک فرد یا تشکل حمایت کرده است و بقیه دخالتی در تدوین این لیست‌ها نداشته‌اند. اگر مردم به این موارد توجه کنند، مطمئنا به لیستی که مورد وثوق تعداد بیشتری از متخصصین و تشکل‌ها هستند، رای خواهند داد.

انتهای پبام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شورای ششم اصولگرايان ائتلاف اصولگرایان لیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب اتحاد کشورهای اسلامی را سبب پیروزی امت اسلامی در جبهه های متعدد بر صهیونیستی دانست و اظهار داشت: وحدت کشورهای اسلامی یک امر عقلایی ، شرعی ودینی است و تلاش در این راستا یک وظیفه عقلانی و شرعی است، باید دید راهکار های تحقق این مسئله چگونه است و با توجه به ظرفیت های متعددی که مسلمانان در خود دارند، این ظرفیت ها چه کمک شایانی می تواند در وحدت و تقریب بین مذاهب داشته باشد.

حجت الاسلام میرعمادی، افزود: از جمله ظرفیت هایی که وجود دارد نهادهای داخلی کشورهای اسلامی است که اکنون در سطح بین الملل چنین ظرفیتی کم نداریم ولی متاسفانه به درستی در راستای منافع امت اسلامی خصوصا ملت مظلوم فلسطین اقدام نمی کنند.

وی افزود: مجمع تقریب مذاهب اسلامی می تواند نقش بسیار اساسی در این امر مهم ایفاء کند و ظرفیتی است که می تواند باعث تقویت وحدت و تقریب بین مسلمانان شود.

امام جمعه سابق لرستان، تصریح کرد: یکی از اصول و تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش برای تحقق وحدت بین مذاهب اسلامی است که در این راستا ایشان اهتمام خاصی دارند و همیشه نیز در سخنانشان تاکیدات وافری داشته اند.

این استاد حوزه علمیه، عنوان کرد: البته جدا از ظرفیت داخلی، ظرفیت های دیگری در میان کشوهای اسلامی وجود دارد مانند سازمان های محدود منطقه ای و جهان اسلام که در رسیدن به وحدت و تقریب بین مذاهب کمک می کنند و مهمترین نکته ای که در این راستا ضرورت دارد عزم جدی مسئولان نهادهای اسلامی جهان اسلام است، یعنی اگر نهادهای کشورهای اسلامی عزم جدی داشته باشند و نشست های متعددی برگزار کنند قطعا ما می توانیم در تقریب و وحدت اسلامی و انسجام در مقابل جبهه کفر و صهیونیسم به نتایج مهمی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.

وی در پایان با اشاره به نوشته ای از مرحوم شیخ طوسی در کتاب خلاف، تاکید کرد: این کتاب مبتنی بر رای و نظر علمای شیعه و سنی بود و ایشان همه آرا را جمع آوری و بین آنان وفاق ایجاد کرد و مشترکات را بیان کردند، یکی از شیوه ها که برای تقریب مذاهب بسیار موثر است جمع آوری آرای اهل سنت و ایجاد وفاق در بین آنان است ، روسای کشورهای اسلامی باید در بعد سیاسی و پشتیبانی سیاسی در مسائل دینی ، اقتدار و قدرت مسلمانان از این ظرفیت برای تقویت خود استفاده کنند و در زمان و مکان هایی که علمای شیعه وسنی به وفاق رسیدند برای عزت و شوکت مسلمانان تلاش کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات
  • قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس هم بازنده اصلی است
  • قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس هم بازنده اصلی است/ فهرست ناقص احتمالاً اقبال کمتری خواهد داشت
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها