Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ظرفیت بیمارستان های شهید محمدی و خلیج فارس بندرعباس پر شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که نسبت به شیانه روز گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است و اکنون در مجموع ۵۸۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۹۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو) بستری هستند که نسبت به شبانه روز گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته و حال ۲۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه افرادی که دوز اول واکسن کرونای اسپونتیک و آسترازنکا را دریافت کرده اند تا سه ماه حداکثر می‌توانند دوز دوم را دریافت کنند، خاطرنشان کرد:  فاصله بین تزریق دوز اول و دوم واکسن سینوفارم از ۴ تا ۸ هفته متغیر است و به همین علت نگرانی از بابت تاخیر در تزریق این دوز وجود ندارد.

نوروزیان با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان های شهید محمدی و خلیج فارس بندرعباس پر شده است، تصریح کرد: شهروندان عزیز در صورت کوچکترین علائم به مراکز درمانی مراجعه تا از دچار به وضعیت بحرانی نیز جلوگیری کننند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد

احمد محمدی‌زاده در نشست مسئولان استان بوشهر با سفیر تاجیکستان با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر اظهار داشت: این استان طولانی‌ترین مرز دریایی و ساحل با خلیج‌فارس دارد و با ۵ کشور حاشیه خلیج‌فارس همسایه است.

وی تولید ۷۴ درصد گاز مصرفی کشور، فعالیت ۲۳ مجتمع پتروشیمی و تولید ۵۰ درصد محصولات صنایع پتروشیمی را از دیگر ویژگی‌های استان بوشهر برشمرد و بیان کرد: ۹۳ درصد نفت خام کشور از استان بوشهر صادر می‌شود و در کنار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ظرفیت‌های مهمی در عرصه تولیدات محصولات کشاورزی از جمله خرما، میگو وجود دارد.

استاندار بوشهر وجود ۶ میلیون اصله نخل و ۵۰ درصد محصول میگو پرورشی را از دیگر توانمندی‌های استان برشمرد و بیان کرد: استان بوشهر دارای ۱۶ بندر در بخش‌های مختلف است که ظرفیت قابل توجهی برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان برای معادلات تجاری با کشور‌های جنوبی خلیج‌فارس دارد.

محمدی‌زاده بندر دیر را یکی از قطب‌های تجارت دریایی با کشور قطر نام برد و افزود: استان بوشهر با این ظرفیت‌ها آمادگی توسعه روابط با تاجیکستان را دارد.

وی خواستار بررسی تعیین خواهرخواندگی یکی از شهر‌های استان بوشهر با یکی از شهر‌های تاجیکستان شد و گفت: تاجیکستان می‌تواند در امر صادرات محصولات مختلف از استان بوشهر اقدام کند.

استاندار بوشهر همچنین خواستار راه‌اندازی نمایشگاه مشترک محصولات استان بوشهر با تاجیکستان و اعزام هیئت‌های تجاری دو کشور برای آشنایی با محصولات در امر توسعه مبادلات اقتصادی و تجاری شد.

محمدی‌زاده پیشنهاد کرد: باتوجه به اینکه تاجیکستان مرز دریایی ندارد از ظرفیت بنادر استان بوشهر در ساخت انبار پشتیبانی برای صادرات به کشور‌های جنوبی حاشیه خلیج فارس استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس