Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است: 

نام کالا  قیمت (تومان) گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۵۱ SM-A۵۱۵F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت ۵,۷۹۹,۰۰۰ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S۲۰ FE SM-G۷۸۰F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۱۰,۶۴۹,۰۰۰ گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X۳ M۲۰۰۷J۲۰CG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۶,۱۹۸,۰۰۰ گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X۳ Pro M۲۱۰۲J۲۰SG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم ۷,۱۷۰,۰۰۰ گوشی موبایل سامسونگ مدل A۷۲ SM-A۷۲۵F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۱۰,۵۸۹,۰۰۰ گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۱۰ M۲۱۰۱K۷AG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت ۵,۳۳۰,۰۰۰ گوشی موبایل شیائومی مدل Mi ۱۰T Lite ۵G M۲۰۰۷J۱۷G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت ۷,۷۹۹,۰۰۰ گوشی موبایل نوکیا مدل ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۲ TA-۱۱۹۶ DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت همراه با رم ۶ گیگابایت ۶,۳۵۳,۰۰۰ گوشی موبایل ریلمی مدل ۸PRO RMX۳۰۸۱ دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۸,۳۹۹,۰۰۰

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1525401

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موبایل تلفن همراه تلفن افزایش قیمت کاهش قیمت ها گیگابایت و رم ۶ گیگابایت ۸ گیگابایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد

حتما برای شما هم پیش اومده که بارها گوشی خودتون را با شارژر فندکی داخل ماشین شارژ کرده باشید. اتفاقا از دسترسی به چنین امکانی خوشحال هم می‌شید؛ اما به این موضوع فکر کردید که این نوع شارژر می‌تونه به گوشیتون آسیب وارد کنه؟

به گزارش ایسنا به نقل از دایان کالا، استفاده از این شارژر برای مواقعی که به آداپتور برق دسترسی ندارید و در حین رانندگی گوشیتون خاموش می‌شه، می‌تونه خیلی هم کاربردی باشه؛ اما باید در نظر داشته باشید که این شارژر برای گوشی ضرر داره و ممکن است باتری اون را خراب کنه.

باتوجه‌به این‌که نمی‌شه کاربرد مهم این نوع شارژر را انکار کرد، می‌تونیم راه‌حلی را معرفی کنیم که آسیب کمتری در استفاده از این نوع شارژر به گوشی شما وارد بشه. این‌که شارژر فندکی چه‌جوری به گوشی شما آسیب می‌رسونه، خیلی پیچیده و غیرقابل درک نیست. با ما همراه باشید تا راجع‌به این نوع شارژر و عملکرد مخرب اون روی گوشی‌های موبایل صحبت کنیم.

عملکرد شارژر فندکی

ممکن است بارها شنیده باشید که نباید از کابل یا آداپتوری که مخصوص گوشی شما نیست، استفاده کنید. حتی کابل‌هایی که فیک هستند و کیفیت مناسبی ندارند، می‌تونند عمر باتری گوشی را کاهش بدن. باتری‌های لیتیومی گوشی‌های جدید با وجود ظرفیت بالایی که دارند، بسیار حساس‌اند و کوچک‌ترین نویز یا اختلال در جریان برق می‌تونه عملکرد اون‌ها را تحت‌تاثیر قرار بده. شارژر فندکی موبایل هم به‌خاطر این‌که مستقیما به باتری ماشین وصل می‌شه و ممکن است جریان برق با نوسان به باتری گوشی برسه، حتما برای اون مضر خواهد بود.

نکته

برخی از افراد استفاده از شارژرهای فندکی را کاملا بی‌خطر و بی‌ضرر می‌دونند. اگرچه ماشین‌های جدید نوسانات برق کمتری دارند و این موضوع باعث می‌شه که آسیب به گوشی موبایل به مراتب کمتر بشه؛ اما این ادعا که این نوع شارژر برای گوشی ضرر نداره، صحیح نیست. با این‌حال می‌تونیم با رعایت چند نکته این آسیب را به حداقل برسونیم.

شارژر فندکی موبایل باکیفیت

بسیاری از افرادی که مدام در سفر هستند یا به‌واسطه شغلی که دارند، باید دائما پشت فرمان خودرو باشند، برای شارژ کردن گوشی‌های موبایل خود دچار مشکل می‌شن. کاربرد و مزیت استفاده از این شارژر در مواقعی که گوشیتون در حال خاموش شدن است، مورد توجه قرار می‌گیره؛ اما اگر به هر دلیلی ناچار هستید که به دفعات این کار را تکرار کنید و درواقع گوشیتون را با استفاده از شارژرهای فندکی شارژ کنید، بهتر است که با استفاده از یک شارژر برند و باکیفیت این کار را انجام بدید تا میزان آسیب به باتری و برد گوشی را به حداقل برسونید.

شارژر فندکی فیک که کیفیت مناسبی نداشته باشه، نمی‌تونه به خوبی ولتاژ و جریان را پایدار نگه داره. شما با چند بار استفاده از این نوع شارژرهای تقلبی به خوبی متوجه می‌شید که باتری گوشیتون کیفیت گذشته را نداره و سریع‌تر از قبل خالی می‌شه یا این‌که گوشیتون موقع شارژ کردن داغ می‌شه. اگر دقت کنید حتی خود شارژرهای فندکی بی‌کیفیت هم هنگام استفاده داغ می‌شن.

شارژ فندکی برند

استفاده از یک شارژر فندکی برند و باکیفیت تا حد زیادی از آسیب به گوشی شما جلوگیری می‌کنه و شما می‌تونید در مواقع لزوم با اطمینان از این نوع شارژر استفاده کنید. شارژرهای فندکی معتبر و دارای گواهینامه مثل مک دودو و پرووان می‌تونند انتخاب مناسبی برای شما باشند. اگرچه قیمت خرید این نوع شارژرهای برند در مقایسه با نمونه‌های فیک و تقلبی با اختلاف همراه است؛ اما صرف یک هزینه اضافی جزئی می‌تونه سلامت باتری و برد گوشی موبایلتون را حفظ کنه؛ از این جهت خرید شارژر فندکی برند می‌تونه یک خرید اقتصادی برای شما باشه.

شارژر فندکی فست شارژ مک دودو و پرووان به استانداردهای CE و RoHS مجهز هستند و فرایند شارژ کردن را با ایمنی و سرعت بالا انجام می‌دن. این شارژرها در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و از گوشی شما در برابر ولتاژ غیر استاندارد و اتصالات کوتاه محافظت می‌کنند؛ پس دیگه نیازی نیست که نگران خراب شدن گوشی خودتون باشید.

خرید شارژ فندکی

برای این‌که از اورجینال بودن شارژر فندکی فست شارژ مک دودو، پرووان و شارژرهای فندکی برند اطمینان داشته باشید، بهتر است که اون را از یک مرجع معتبر و تخصصی خرید کنید. فروشگاه اینترنتی دایان کالا به‌عنوان بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل، انتخاب مناسبی برای یک خرید باکیفیت و مطمئن است. شما می‌تونید این نوع از شارژرها را با قیمت مناسب از دایان کالا تهیه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب در مورد استفاده از شارژرهای فندکی موبایل و معایب استفاده از اون صحبت کردیم. درنهایت خرید شارژر فندکی برند را به‌عنوان یک راهکار مناسب برای جلوگیری از آسیب به گوشی‌های موبایل بررسی کردیم. این شارژرها به‌خاطر عدم کنترل ولتاژ و جریان برقی که به‌صورت مستقیم از باتری ماشین می‌رسه، به برد و باتری گوشی‌های موبایل آسیب وارد می‌کنه. استفاده از یک شارژر فندکی فیک و بی‌کیفیت هم می‌تونه میزان آسیب را بیشتر کنه. برای این‌که بتونید بدون نگرانی و دغدغه، گوشی موبایلتون را داخل ماشین شارژ کنید، بهتر است یک شارژر باکیفیت و اورجینال را تهیه کنید. شما می‌تونید این نوع از شارژرها را از فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل دایان کالا تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • آیا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • پیش‌بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تولید موبایل هوشمند داخلی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟