Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد شاگردان دراگان اسکوچیچ همانند بازی مقابل عراق حرفه‌ای و کم اشتباه ظاهر شوند تا جواز صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سهراب بختیاری زاده درباره پیش بینی بازی ایران و عراق اظهار داشت: تیم ملی فوتبال عراق با آن استراتژی برابر هنگ کنگ داشت، مقابل ما بازی نمی‌کند و نکته دوم اینکه آنها می‌دانند از نظر کیفیت فنی هرچند تیم خطرناکی هستند اما این کیفیت را ندارند که باز و راحت مانند بازی با هنگ کنگ مقابل ما بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله بعدی اینکه آنها از بازی مقابل بحرین درس گرفته‌اند که اگر مانند آن مسابقه به بازیکنان تهاجمی ما مانند آزمون، طارمی و قدوس فضا بدهند، ما خلق موقعیت خواهیم کردیم و به گلزنی نزدیک می‌شویم.

او ادامه داد: اینطور پیش بینی می‌کنم که با سه مدافع مرکزی بازی کنند و چیزی که خیلی مهم است، به دست آوردن تساوی برای آنهاست. همین آرامش خاطر که اگر یک تساوی به دست بیاورند می‌توانند راهی دور بعدی شوند آنها را تخریب می‌کند به شرطی که بچه‌های ما صبور باشند و با حوصله برابر عراق بازی کنند.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که شکل بازی ما باید چگونه باشد، پاسخ داد: ما تقریبا باید با همان استایلی که مقابل بحرین بازی کردیم در زمین حضور پیدا کنیم و مثل همین بازی رویارویی با بحرین برای ما اهمیت داشت. خیلی از نظر روحی و روانی در آن مسابقه آرامش داشتیم، در نیمه اول گل نزدیم، رفتار تیم حرفه ای بود و امیدوارم همین رفتار در بازی آخر مقابل عراق تکرار شود تا با برد مقابل عراق بچه‌ها طعم پیروزی واقعی را می‌توانند به جامعه فوتبال هدیه بدهند.

بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص بازی حساس مقابل عراق افزود: کار سختی داریم و ما تیم پرقدرتی هستیم، بازیکنان باکیفیتی داریم و بحث فنی این است که با استایل فنی مقابل بحرین بازی کنیم. تقریبا تیم ملی عراق مانند بحرین بازی می‌کند با این تفاوت که در بخش‌هایی می‌توانند خطرناک شوند. اگر ما بخواهیم در زمین خودمان و یک سوم میانی توپ از دست بدهیم، آنها تبحر دارند و با تماشای بازی‌های آنها دیدم که انتقال توپ سریع دارند. از نظر فنی ما تیم برتر هستیم، باید با آرامش زیادی بازی کنیم و پاسکاری بیشتر داشته باشیم چون پیش بینی می‌کنم عقب‌تر و داخل زمین خودشان بازی کنند که به ما فضای کمی می‌دهند.

بختیاری زاده درخصوص اینکه چطور غیبت وحید امیری در ترکیب می‌تواند برطرف شود، گفت: من اعتقاد به کار تیمی دارم و روحیه تیمی باید وجود داشته باشد چون ممکن است در یک مسابقه تمام تیم عالی نباشند و برعکس. مقابل بحرین دو سه بازیکن شاید دور از انتظار بودند اما چند نفر دیگر عالی بودند تا تیم ما را همه ستایش کنند. ما بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم و جهانبخش بازیکن سرحالی است اما کلیت تیم اهمیت دارد چون رفتار بازیکنان را در مصاحبه‌ها و تمرینات دیدم که از لحاظ فنی بازیکن باکیفیت کم نداریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران بختیاری زاده مقابل بحرین مقابل عراق بازی کنند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

او درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان عنوان کرد: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی ابراز کرد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

ربیعی تصریح کرد:رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

او در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، گفت: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

پزشک تیم سپاهان با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، اظهار کرد: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

او یادآور شد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)