Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:05:49 GMT

سرمربی تیم رایکا استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۳۷۲۹

سرمربی تیم رایکا استعفا داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل اعلام کرد: شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل تیم فجر سپاسی شیراز از سمت خود استعفا داد و در جمع خبرنگاران گفت: این آخرین بازی بود که من به عنوان سرمربی روی نیمکت رایکایی‌ها نشستم و حالا تصمیم گرفتم که سرمربیگری این تیم استعفا بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از فوت آقای دست نشان و در شرایط بسیار بدی هدایت تیم را بر عهده گرفتم، اما امیدوار بودیم که بتوانیم بچه‌ها را به شرایط خوبشان برگردانیم، اما دست تقدیر اینگونه رقم زد تا دیگر به عنوان سرمربی در این رایکا حضور نداشته باشم.

شبیر لطفی گفت: از مالکان و مدیران باشگاه رایکا کمال تشکر را دارم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند، اما متاسفم که نتوانستم به آن شکلی که باید در این تیم نتیجه بگیرم و امیدوارم همین فردا مدیران باشگاه یک فکر اساسی برای ادامه فصل بکنند تا این تیم پرهوادار روز‌های خوبی را رقم بزند.
انتهای پیام/س


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیگ یک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

کد خبر 6088213

دیگر خبرها

  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • (ویدئو) چرا استعفا‌های امروز در ارتش اسرائیل مهم هستند؟
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد