Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تاکید کرد شاگردانش با جدیت برای ارائه یک نمایش قابل قبول مقابل بنگلادش آماده هستند

برانکو صحبت هایی را در مورد تیم ملی عمان عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، برانکو ایوانکوویچ پیش از آخرین بازی عمان در مرحله اول دور مقدماتی برابر بنگلادش گفت:

حقیقت این است که بازی برای هر دو تیم حساسیت خاصی ندارد با این وجود ما با جدیت و تلاش برای ارائه یک بازی قابل قبول به میدان می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم فوتبالدوستان عمانی از عملکرد تیم کشورشان در این مسابقه راضی باشند و تلاش خواهیم کرد  بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

عمان با کسر امتیازات بنگلادش که آخرین تیم جدول گروه است 12 امتیازی خواهد شد و یکی از تیم‌های برتر دوم در هشت گروه این مرحله محسوب می‌شود. برانکو در این خصوص گفت:

از شاگردانم تشکر می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی در این مدت داشتند و به بهترین شکل برای حضور در رقابت‌ها آماده شدند. ممکن است به برخی از بازیکنان دیگر در این بازی میدان بدهیم اما من به همه اعضای تیمم اعتماد دارم و می‌دانم بهترین عملکرد را از خودشان نشان می‌دهند.

او عنوان کرد:

تلاش می‌کنیم با یک نتیجه خوب آخرین بازی خودمان در این مرحله را مقابل بنگلادش برگزار کنیم و برای حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها آماده شویم.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد غایبان پرسپولیس در سوپرجام یک بازی اشتباه در تاریخ بازی های ایران و عراق؛ خود تیم ملی هم به یاد ندارد کریستیانو رونالدو: آینده؟ در حال حاضر روی یورو تمرکز کرده ام؛ آینده بهترین چیز را برای من در پیش دارد برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای پاک در تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • پایان رکورد بازار کامپیوتر؛ رشد قابل قبول در فصل اول ۲۰۲۴ ثبت شد
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تداوم هوای پاک در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول است