Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می شویم و همه ما به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم تا با مطالعه و جمع آوری اطلاعات فرد مورد نظر را برای راهیابی به شوراها  همراهی کنیم. 

انتخابات در شرایط کرونایی امسال هم حال و هوای خود را دارد و هر کدام از کاندیداها برای معرفی خود از روش هایی خاصی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال آنچه که مهم است تلاش برای برگزاری باشکوه انتخابات است .

حمله به عکس‌ تبلیغاتی نامزد‌های رقیب انتخابات شورا / اعزام ۲۸۰۰ مبلغ دینی به سراسر کشور ویژه انتخابات

پنج روز از فرصت طلایی تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر برای انعکاس برنامه هایشان  گذشت .

روزهایی را  پشت سر می گذاریم که فضای مجازی و حقیقی پرشده از وعده و وعیدها و شعارهای تبلیغاتی نامزدها که نوید پیشرفت و آبادانی شهر  را می دهند.

کمی که به عقب نگاه کنیم  ناکارآمدی برخی از اعضای شورا در دوره پنجم  تلنگری است که  اینک با دقت بیشتر وانتخاب آگاهانه افراد شایسته  را انتخاب و روانه دوره ششم شوراهاکنیم تا سرنوشت بهتری برای شهرمان  رقم بخورد.

امنیت سلامت رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است

تنها چند روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه‌های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم بیشتر و بیشتر می‌شود و تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می‌گیرد.

معرفی روسای جدید هیات نظارت/کرونا نوازی برخی نامزدها

در نشست اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران، کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی وسیمرغ در مجلس شورای اسلامی که پیشتر نائب رئیس این هیات بود به عنوان رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان انتخاب شد.

از حضور گسترده مردم در انتخابات تا دعوت ورزشکاران آبادانی از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای

در این دوره دشمنان قصد دلسرد کردن مردم را از راه تبلیغات دارند، اما از این مسئله غافل هستند که مردم با همه مشکلات برای آینده کشورشان اهمیت زیادی قائل هستند و در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

از برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها تا برخورد قانونی با متخلفان انتخاباتی

آخرین تمهیدات و اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در جلسه دیروز ۲۴ خرداد ماه ستاد انتخابات استان کرمان به ریاست استاندار کرمان بررسی و روسای کمیته‌های هفت‌گانه گزارش‌های لازم را ارائه دادند.

نامزد‌های انتخابات از تخریب و عوام فریبی پرهیز کنند

عارف خدرلو فرماندار مهاباد گفت: نامزد‌های انتخابات برای جذب آرای مردم در ایام تبلیغات از عوام فریبی و کار‌های از این قبیل پرهیز کنند.

او اضافه کرد: نامزد‌های انتخابات نباید برای مطرح ساختن خود در تبلیغات شان به تخریب یکدیگر پرداخته و یا عملکرد نظام را زیر سوال ببرند چرا که این امر زمینه کاهش مشارکت مردم را در این رویداد سیاسی فراهم می‌کند.

از سلامت انتخابات تا مشارکت دانش آموزان برای رای حداکثری

شهبازی، استاندار البرز با اشاره به این که شور و شعور حضور در انتخابات در البرز جاری و مشهود است، گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که به سرنوشت خود حساس هستند و با تمام وجود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا دفاع می‌کنند.

از مشارکت ۱۰ هزار رای اولی تا دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

الیاس فتاحی رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در نشست ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه تعداد واجدان شرایط رای در استان ایلام ۴۶۰ هزار نفر است، گفت: ۱۰ هزار نفر در این استان برای انتخابات ۲۸ خردادماه به عنوان رای اولی برای اولین بار پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

از اعلام حمایت‌ها تا رقابت نیمی از اعضای شورا‌های شهر برای کسب کرسی در شورای جدید

با نزدیک شدن به روز انتخابات اعلام حمایت از یک نامزد یا فهرست نامزد‌ها گرم شده است و اعلام حمایت افراد، گروه‌ها و قشر‌های مختلف فرد یا افراد در فضای مجازی منتشر می‌شود.

سربلندی مجدد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مردم به مانند گذشته در انتخابات پیش رو نقش اصلی و محوری را ایفا خواهند کرد و قطعا با حضور پرشور خود از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

رقابت ۲۴۵ کاندیدا در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

در ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۴۵ زنجانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از پیش بینی ۳۶ شعبه اخذ رای در آرادان تا برگزاری آخرین دوره آموزشی نمایندگان فرماندار و سر ناظران انتخابات سمنان

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

پیش‌بینی ۱۲۶شعبه اخذ رأی در سراوان/ مردم با حضور در انتخابات، عزت خود و اقتدار کشور را افزایش دهند

سعید تجلیلی فرماندار سراوان گفت: ۱۲۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان سراوان برای جمع آوری آرا پیش بینی شده است.

سعید تجلیلی اظهار داشت: در شهر سراوان ۸۰ نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۴ نفر پذیرفته شدند.

فرماندار سراوان ادامه داد: همچنین ۱۲۶ صندوق رأی برای جمع آوری آرا در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.

آخرین خبرهای انتخاباتی شهر و روستا در فارس / تبلیغات کاندیداها به اوج رسید

تبلیغ نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کمتر از ۴۸ ساعت به پایان مهلت قانونی به اوج خود رسیده و طرفداران آنها آخرین تلاش‌هایشان را برای جلب حداکثری آرا مردم به کار گرفته‌اند.

دعوت استادان دانشگاه به مشارکت حداکثری در انتخابات /پخش هفتمین برنامه استانی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری

۱۰ تن از استادان دارای مرتبه علمی استاد تمامی در دانشگاه‌های استان با صدور بیانیه ای، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

شمارش معکوس برای حماسه‌ای دیگر/افزایش موج مشارکت مردم در فرایند تبلیغات

شورونشاط مشارکت در کمتر ازسه روز مانده به برگزاری انتخابات تمام استان را در برگرفته است و مردم در حال آخرین رایزنی‌ها و تصمیم‌گیری برای انتخاب فرد اصلح هستند.

کمتر از سه روز دیگر یک گام مهم در راستای مشارکت مردم در انتخاب سرنوشتشان برداشته می‌شود و با نزدیک شدن به روز‌های پایانی تبلیغات شور انتخاباتی بیش از گذشته شهر را فراگرفته است.

نامزد‌های نهایی انتخابات شورا در بخش‌های مختلف کرمانشاه ۶۸ نفر هستند/نقش عملکرد دولت فعلی در انگیزه حضور مردم در انتخابات

فضل‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در روز جمعه خبر داد و گفت : برای برگزاری انتخابات الکترونیک آموزش نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای شعب اخذ رای به پایان رسیده و در عین حال از کاربران هم آزمون عملی گرفته شده تا در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

از جمع آوری و انتشار لیست ۴٧ بنر غیر مجاز تبلیغاتی در گرگان تا توضیح در مورد برگزاری انتخابات الکترونیک یا نیمه الکترونیک

حمیدی فرماندار گرگان گفت: کمیته امحا شهرستان گرگان از آغاز فعالیت تبلیغات نامزد‌ها نسبت به نظارت بر چگونگی تبلیغات آن‌ها رصد کامل داشته است.

او ادامه داد: با توجه به ضرورت رعایت مفاد قانونی در انجام تبلیغات نامزد شورا‌های اسلامی و در راستای شفاف سازی افکار عمومی، لیست ۴۷ بنر جمع آوری شده به همراه ادرس نصب ان‌ها منتشر شد.

از همدلی و کمک برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران تا همکاری ۶۰ هزار نفر در انتخابات ۱۴۰۰

۳روز به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان گیلان در نظر گرفته شده است.

قانونمندی، سلامت و بی‌طرفی سه اصل مهم در برگزاری انتخابات است

محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمام تبلیغات دشمنان بر بی‌اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه وظایف شهروندی در بحث انتخابات کاملاً تعریف شده است و مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند، تصریح کرد: آشنایی مردم با مطالبات خود، برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد.

از مزاحمت‌های تبلیغاتی تا وعده‌های سرخرمن در استان مرکزی

هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم تلاش‌های تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

شورا‌ها در هرمزگان/ رونمایی از برنامه نامزد‌ها تا انتقاد از نمایندگان

سه روز مانده به برگزاری انتخابات و رونمایی از برخی برنامه‌ها نشان می‌دهد که شماری از نامزد‌ها با هدف جذب رای، خواسته‌ها و وعده و وعید‌های عجیب می‌دهند که در توان شورا‌ها نیست.

از مناظره‌های زنده فضای مجازی نامزد‌های انتخابات در نهاوند تا تونل شادی انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی در خیابان‌های همدان

درآستانه انتخابات بیست و هشتم خرداد بازار تریبون‌های آزاد، مناظره‌های نامزد‌های انتخابات شورای شهر و تبلیغات چهره به چهره در مناطق مختلف استان همدان داغ شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها شورا های اسلامی شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات استان نامزد های انتخابات انتخابات شورا انتخابات ۲۸ خرداد برگزاری انتخابات مردم در انتخابات انتخابات شورای ریاست جمهوری مردم در انتخاب شهر و روستا دوره انتخابات صندوق های رای شورای اسلامی شورای شهر جمع آوری پیش بینی نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند

رئیس کل دادگستری گلستان در هفدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: اقدامات صدا و سیما با پوشش زنده و حضور فعال در ایام این ایام به ویژه روز ۱۱ اسفند به داغ شدن تنور انتخابات کمک کرد.

آسیابی افزود: بخشی از مشارکت مردم به علت همین عملکرد خوب صدا و سیما بود که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

آسیابی در این جلسه هم چنین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حوزه انتخابیه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین توصیه ما به ۲ نامزد این حوزه انتخابیه، این است که فقط بر تبیین برنامه‌های خود تمرکز کنند و از تخریب نامزد رقیب و دیگر اقداماتی که در قانون انتخابات جرم انگاری شده است، خودداری کنند.

وی گفت: نامزد‌ها بر هواداران خود نیز نظارت داشته باشند و رعایت قانون و اخلاق را مدنظر قرار دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضابهمنی نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرای انتخابات، نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم، می‌توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی همچنین گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای داده اند می‌تواننددر انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد گفت: کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟