Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه در آیین افتتاح دومین بیمارستان و مرکز پایش سلامت رایگان و تزریق واکسیناسیون کرونایی به نام شهید کشوری که در مجموعه درماندگاهی صدر هوانیروز گفت: نیروی زمینی ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سینه سپر کرده و در مبارزه با عناصر ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور داشته است که بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علی رغم مشکلاتی که برای نیروی زمینی به بار آورده بودند، اما در مقابل عوامل ضد انقلاب مردانه ایستاد و موفق شد و پس از مدتی وارد دفاع مقدس شد. ۸ سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر گذاشت و عملیات‌های بزرگ و افتخار آمیز و بالنده انجام داد.

امیر سیاری با بیان این که از پیروزی‌های عرصه دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، گفت: در دل نیروی زمینی قهرمان یک یگان قهرمانی به نام هوانیروز وجود دارد که به علت برخورداری از وسایل پرنده سرعتش در پیش رو بودن از همه بیشتر است.

وی افزود: هوانیروز در دفاع مقدس خوش درخشید به ویژه عملیات مرصاد که مهر تاییدی به وجود هوانیروز زده شد که چقدر مردانه ایستاد و پوزه همه منافقین را به خاک مالید. دست همه آن‌ها درد نکند و باز باید درود بفرستیم به همه کارکنان هوانیروز که در عملیات‌های دفاع مقدس و به ویژه در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت رسیدند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با بیان این که نیروی زمینی و هوانیروز بعد از دفاع مقدس به بازسازی و ارتقاء توان رزمی خود پرداختند، گفت: طی سالیان متوالی با تکیه بر توانمندی داخلی توانستند به سلاح و مهمات و تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند که امروز به خود می‌بالیم که نیروی زمینی و هوانیروز و همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار میگویند ما در مقابل هر تهدیدی میایستیم و کسی جرات ندارد نگاه چپ به مرز‌ها و منافع جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: در جهان این چنینی اینگونه حرف زدن و این گونه سینه سپر کردن اقتدار می‌خواهد و این اقتدار از سخنان فرمانده کل قوا می‌گیریم که وقتی که در مقابل دشمن حرف می‌زنند و موضع می‌گیرند انگیزه می‌دهند.

امیر سیاری اظهار کرد: امروز ارتش و نیرو‌های مسلح در قله اقتدار و توانمندی رزم هستند. تحرک خوب، سلاح خوب، مهمات خوب، فرماندهان خوب، کارکنان خوب و کارکنان وظیفه خوب همه پا در رکاب و همه آموزش دیده و با مهارت و همه علاقه‌مند برای برقراری امنیت در مرز‌های کشور ایستاده اند و کار می‌کنند.

وی ادمه داد: عزیزان ما در نیروی زمینی در مرز‌های جنوب، غرب، شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و جنوب و شمال در مرز‌ها در گرما و سرمای طاقت فرسا در مرز‌ها مستقر هستند و می‌توانم بگویم که نیروی زمینی از اول دفاع مقدس که خط مقدم رفته است هنوز هم آنجا است و منطقه را ترک نکردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امنیت ارزشمند به همین راحتی به دست نمی‌آید، تصریح کرد: این شور و هیجان و رفت و آمد و همه اقداماتی که در کشور انجام می‌شود همه زیر سایه امنیت است. این امنیت به وجود نمی‌آید مگر با تلاش، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که نیرو‌های مسلح به ویژه در نیروی زمینی و هوایی به وجود آمده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس تا امروز تلاش و کوشش نیرو‌های مسلح با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به ویژه در هوانیروز که کاری تخصصی است صورت گرفته است در حالی که همه فکر می‌کردند بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه که در نیروی زمینی ارتش وجود دارد به خاطر رفتن خارجی‌هایی که در ایران بودن زمین گیر می‌شود، اما می‌بینید که در اوج قدرت هستیم و ابتکار و خلاقیت روی سلاح و تجهیزات مان پیاده کردیم که برای آن‌ها غیر قابل باور است. به اینجا رسیدیم که با افتخار می‌گوییم که آمادگی داریم که از کیان جمهوری اسلامی ایران از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

امیر سیاری تاکید کرد: در طول همین دوران همه نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی و هوانیروز در همه اتفاقاتی مانند زلزله، سیل، آتش سوزی با وجود اینکه برای برقراری امنیت و دفاع از تمامیت عرضی و منافع جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حضور داشته اند، اما پا در رکاب بوده است و در بحث مردم یاری و خدمات به آن‌ها و عینیت بخشیدن به شعار ارتش فدای ملت اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: در بحث شیوع بیماری کرونا از آنجا که وزارت بهداشت خواست تمام امکانات ارتش جمهوری اسلامی ایران پای کارآمد. به ویژه بعد از اینکه فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیرو‌های مسلح دستور دادند که قرارگاهی شکل بگیرد با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی حضرت امام رضا در ستاد کل، ارتش و نیروی زمینی تمام توان خود را پای کار آورد و همه خدمات را انجام داد و الان هم آمادگی دارد تا هر جایی که وزارت بهداشت و درمان کشور بخواهد در اجرایی شدن تدابیر رهبری پا در رکاب باشد.

رئیس ستاد ارتش با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی شهید کشوری گفت: این اقدام امروز توسط هوانیروز قهرمان و با تدبیر فرمانده نیروی زمینی در برپا کردن چند بیمارستان شکل گرفته جای تشکر و قدردانی دارد. هوانیروز ما یک یگان تخصصی است که کار تخصصی پیچیده انجام می‌دهد، اما می‌بینید با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد و با تکیه بر توانمندی که در درون خود وجود دارد چنین بیمارستانی را برپا می‌کند که می‌تواند خدمات ارزشمندی را به ملت ارائه دهد.

وی گفت: امیدواریم این مجموعه بزرگ متحرک که قابل انعطاف است و با امکاناتی که در اختیار دارد در تزریق واکسن خدمات ارزشمندی را ارائه کند و ما به وزارت بهداشت و درمان قول می‌دهیم که هر چه امکانات بخواهد و داشته باشیم در اختیار آن‌ها و مردم قرار دهیم تا این مرحله تزریق واکسن هم به خوبی تمام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران نقاهتگاه بیماران کرونایی جمهوری اسلامی ایران نیرو های مسلح نیروی زمینی وزارت بهداشت دفاع مقدس مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، امیر حیدری با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شیء پرنده توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان گفت: اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی گفت: در عملیات وعده صادق نیروهای مسلح بار دیگر توانستند  لبیک گوی امام امت باشندو ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات برسانند. 

وی با برشمردن 4 دستاورد برای عملیات «وعده صادق» خاطرنشان کرد:دستاورد اول تحقق آیات قرآن بود. قرآن کریم در سوره عنکبوت می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد و رزمندگان سپاه، ستاد کل و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات اخیر خود این آیه را به اثبات رساندند و موشک‌ها و پهپادهای دوربرد ما توانستند با عبور  از انواع پدافند‌هایی که اسرائیل خود را پشت آنها پنهان کرده، لرزه به تن این رژیم جعلی بیندازند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: دستاورد دوم محقق کردن فرامین امام امت بود که در سالهای گذشته خطاب به دشمنان فرموده بودند دوران بزن و در رو گذشته و در همین خطبه‌های نماز عید فطر نیز فرمودند که رژیم تنبیه خواهد شد.

امیر حیدری ضمن تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد، سومین دستاورد عملیات وعده صادق را در هم شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی همچنین دستاورد چهارم این عملیات را تغییر معادله قدرت در منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران و تثبیت قدرت برتر نیروهای مسلح ایران عنوان کرد و گفت: کشورهای منطقه بارها مخاطب قرار گرفته‌اند که حضور بیگانگان نمی‌تواند تامین کننده امنیت و اهداف ملی آنها باشد و وحدت و متمرکز بودن بر مولفه‌های همگرا است که می‌تواند امنیت را در منطقه حاکم سازد و عملیات وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی دست برتر را در منطقه دارد و می‌تواند امنیت را بدون دخالت هیچ قدرت خارجی حاکم سازد. 

 فرمانده نیروزی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی زمینی محوری جمهوری اسلامی ایران توانسته در سالهای اخیر تغییراتی در ساختار، سازمان، هویت و ماهیت یگان‌های خود ایجاد کند که این تغییرات او را به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع بدل کرده که آماده است به هر تهدیدی در هر زمان و مکان پاسخ کوبنده و قاطع بدهد. 

وی همچنین با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شی‌ء توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان عنوان کرد: امروز آسمان این مرز و بوم توسط قرارگاه پدافند خاتم الانبیا حفاظت می‌شود و اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت