Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@19:13:21 GMT

یک عرضه اولیه در راه است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۳۹۲۳

خبرگزاری آریا - فردا، بازار بورس تهران میزبان عرضه اولیه سهام شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری(نماد ومدیر) خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، در پنجمین عرضه اولیه سال جاری، تعداد یک میلیارد و 350 میلیون سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت "گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری" به عنوان پانصد و هشتاد و چهارمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "سرمایه گذاری ها" گروه"سایر واسطه های مالی" و طبقه "سایر واسطه های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " ومدیر " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر نفر 1000 سهم است که متقاضیان می‌توانند در بازه قیمتی 280 تا 299 تومانی ثبت سفارش کنند. بر این اساس میزان نقدینگی مورد نیاز در صورت مشارکت سه میلیون نفری، حدود 89 هزار و 700 تومان، درصورت مشارکت دو میلیون نفری حدود 134 هزار و 500 تومان و درصورت مشارکت 900 هزار نفری، 299 هزار تومان خواهد بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین نشست کارگروه راهبردی تبیین نقشه راه اقدامات سازمان با محوریت راهکارهای افزایش مشارکت مردم برای تحقق شعار سال گفت: مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند.

مسعود حیدری اظهار کرد: بدون شک تحقق دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در پروژه‌های شهری که جهش تولید را در این بخش محقق می‌سازد، نیازمند دریافت دیدگاه‌های فعالان شهری و نخبگان بخش‌های مختلف است تا با مانع‌زدایی، تسهیل و تصحیح فرآیندها زمینه حضور و مشارکت مردم در پروژه‌های عمران شهری فراهم کند.

وی افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به منظور ساماندهی و تبیین چگونگی ترغیب مشارکت سرمایه‌گذاران و اقشار مختلف مردم در پروژه‌های شهری، کارگروه راهبردی تبیین نقشه راه اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان را تعریف کرده است و در نظر دارد با همراهی فعالان اقتصادی و نخبگان شهری نسبت به آسیب‌شناسی، بازتعریف برنامه‌ها و جذب ایده‌های خلاقانه با هدف رونق اقتصادی اقدام کرده تا زمینه مساعد برای تحقق عینی و عملیاتی شعار را فراهم سازد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح ابعاد مختلف مشارکت مردم اضافه کرد: نقش مشارکت شهروندان در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و خدماتی مورد توجه مدیریت شهری است، بدون تردید هرچه میزان مشارکت شهروندان در اداره شهر بیشتر شود، علاوه بر افزایش حس تعلق آن‌ها به شهر به پیشبرد اهداف مبتنی بر توسعه پایدار شهری نیز می‌رسیم.

حیدری با بیان اینکه مشارکت مردم شرط ضروری یک جامعه توسعه یافته است، تاکید کرد: بررسی آسیب‌شناسانه مدیریت شهری می‌تواند در ارائه راهکارهای عملیاتی و به تبع آن توسعه و پویایی شهر و جامعه کمک کند تا با شناخت مناسب از ظرفیت‌ها، بستر مناسب برای ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه شهر را در ابعاد مختلف با مساعدت و مشارکت شهروندان فراهم سازد.

وی با اشاره به تغییر نگرش مدیران به سرمایه‌گذار از نگاه کارفرمایی به شریک راهبردی و مشارکت‌کننده اضافه کرد: سیاست‌های مدیریت شهری اصفهان برای عملیاتی‌سازی تحقق شعار سال شامل ارائه ایده‌های کاربردی و خلاقانه، جذب سرمایه‌های خرد شهروندان، ایجاد زمینه‌های تفاهم‌ها و تعاملات بیشتر با دیگر نهادهای شهر خواهد بود.

کد خبر 745143

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • اعتصاب غذای دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین