Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:56:17 GMT

سرمربی بحرین: هنوز از شکست برابر ایران ناراحتم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۱۱۱

سرمربی بحرین: هنوز از شکست برابر ایران ناراحتم

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: تلاش کردیم شکست برابر ایران را فراموش کنیم هر چند هنوز بابت این اتفاق ناراحت هستیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هولیو سوزا پیش از دیدار تیمش برابر هنگ‌کنگ که دیگر تاثیری در سرنوشت صعود از این گروه نخواهد داشت، گفت: در بازی آخر برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم 15 امتیازی شویم که امتیاز قابل قبولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نمی‌خواهیم به گذشته و اتفاقاتی که رخ داده فکر کنیم هر چند هنوز از شکست برابر ایران ناراحت هستیم چرا که شانس صعود را از دست دادیم. با این حال باید گذشته را فراموش و به شرایط فعلی خودمان فکر کنیم. بازی هنگ‌کنگ فرصت خوبی است تا از این شرایط خارج شویم.  

وی عنوان کرد: تیم ما با آمادگی کامل و استراتژی مناسب برای انجام آخرین بازی خودش به میدان می‌رود و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را برای رضایت فوتبالدوستان بحرینی داشته باشیم.

 

احمد بوغمار مدافع تیم ملی بحرین هم در خصوص آخرین مسابقه این تیم گفت: آمادگی خوبی برای این بازی داریم و تلاش کردیم مسابقه قبلی را فراموش کنیم. شکست برابر ایران دردناک بود اما باید گذشته را فراموش کرد و عبور از این مسابقه اهمیت زیادی دارد. می‌خواهیم به آینده فکر کنیم و با یک پیروزی کار خودمان را در این رقابت‌ها به پایان برسانیم.

تیم ملی بحرین بحرین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بحرین بحرین شکست برابر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: می‌دانید که بازی کردن در اینجا چقدر سخت و دشوار است. نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

او درباره اینکه بعد از مدت‌ها پرسپولیس به صدر جدول رسید، گفت: می‌دانیم که ما یک بازی بیشتر از استقلال رقیبمان  کردیم و کاری که باید می‌کردیم بردن این بازی بود که این کار را انجام دادیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت امید عالیشاه بیان کرد: می‌دانیم که امید بازیکن مهمی برای ما هست به خصوص در این مقطع از فصل که هستیم و امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد و باید منتظر نتایج ام آر آی باشیم.  

اوسمار درباره اینکه قرار است در بازی‌های حساس از VAR استفاده شود و پرسپولیس این درخواست را داشته است، گفت: در واقع این سیستم داوری خوب است و کمک می‌کند. البته من از تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه باخبر نیستم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت می‌کنم.  

او درباره روند تیم فوتبال پرسپولیس و بازی اش در جام حذفی  گفت:  همه بازی‌ها مهم هستند و ما با علم بر اهمیت بالای بازی‌ها پا به زمین مسابقات  می‌گذاریم و می‌دانیم جام حذفی هم مهم هست، چون یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای است و در صورت برد  می‌توانیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها برویم، به خاطر همین با تمام قوا روانه این مسابقات می‌شویم و از بازیکنانی که بتوانند بازی کنند استفاده خواهیم کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ