Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران و سرمربی تیم سایپا معتقد است تیم ملی اگر در دیدار با عراق درگیر مسائل حاشیه‌ای و روانی نشود، با ۵۰ درصد توانش نیز می‌تواند این تیم را شکست دهد. - اخبار ورزشی -

فرار کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر، اظهار داشت: ایران قدرت اول آسیاست و سال‌ها بود در مسابقات اینچنینی به مشکل بر نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم عراق را هم قاطعانه شکست می‌دهیم و به‌عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم. ما فقط در خط حمله شش هفت بازیکن بین‌المللی داریم که در سطح اول آسیا هستند. با این اوصاف فکر نمی‌کنم نه در این مرحله و نه در مرحله بعد برای رسیدن به جام جهانی با مشکلی جدی مواجه شویم.

وی با اشاره به حساسیت‌های بازی با عراق با توجه به اینکه ایران سال‌هاست موفق به شکست این تیم نشده، گفت: تنها مسئله‌ای که جای نگرانی دارد مسائل روانی این بازی است. بچه‌ها نباید وارد مسائل حاشیه‌ای حریف شوند. در این صورت فکر می‌کنم اگر بچه‌ها 50 درصد خودشان هم باشند ما این بازی را پیروز می‌شویم. ما فقط باید از درگیری و حاشیه فراری باشیم.  

همدانی: انگیزه بازیکنان کم است، از بازی با عراق می‌ترسم/ صعود به عنوان تیم دوم برای ما افت دارد

وی در مورد اینکه تیم ملی با کسب تساوی مقابل عراق نیز در شرایطی خاص می‌تواند از گروهش صعود کند، یادآور شد: در شرایط عادی با دو سه گل اختلاف باید عراق را شکست دهیم. الان شرایط به گونه‌ای است که اصلاً نباید وارد فضای تساوی و صعود به‌عنوان تیم دوم شویم. بچه‌ها یک درصد هم نباید به تساوی فکر کنند و فقط برای برد به زمین بروند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا راجع به وضعیت پرونده بازی این تیم مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: این موضوع را دیگر پیگیری نمی‌کنیم، چون پنج شش قاضی عادل در کمیته استیناف هستند و منتظر می‌مانیم تا آنها تصمیم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به بیانیه‌ها و فشار دیگر تیم‌ها توجه نمی‌کنیم و پاسخگو هم نبوده‌ایم ولی یکی دو جا دیدم برخی تیم‌ها در این پرونده از فشار سیاسی استفاده می‌کنند و نمایندگان مجلس ورود کرده‌اند. همه می‌دانیم فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و اگر نماینده‌ها نیز دخالت کنند، مطمئن هستیم کمیته استیناف تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و با عدالت رأی خودش را صادر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا تیم ملی سایپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان فصل بیست و سوم باید در ۶ دیدار به میدان برود که با توجه به رقابت این تیم با استقلال تهران در صدر جدول دیدارهای باقی مانده از حساسیت بسیار بالایی برای سرخ‌ها همراه است. پرسپولیس در این ۶ بازی باید به ترتیب برابر تیم‌های سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان به میدان برود.

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد این تیم در لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده اظهار داشت: خدا را شکر روند پرسپولیس رو به رشد بوده و آرامش خوبی در تیم حاکم است که باعث خواهد شد تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را در زمین بازی نشان دهند. «اوسمار ویه‌را» از زمانی که هدایت پرسپولیس را عهده دار شده، عملکرد خیلی خوبی داشته و با توجه به یارگیری که در نیم فصل صورت گرفت، این تیم به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شد.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

او ادامه داد: پرسپولیس اگر با همین آرامش دیدارهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. مطمئن باشید که شاگردان اوسمار از پس سپاهان در هفته بیست و پنجم بر خواهند آمد و آن طرف تراکتور برابر استقلال امتیاز خواهد گرفت و پرسپولیس هفته آینده را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند. شرایطی در تراکتور به وجود آمده که به نظرم بازیکنان این تیم منسجم‌تر از قبل بازی خواهند کرد تا در پایان فصل بتوانند در جایگاه مناسبی قرار گیرند و امیدوارم که استقلال در مقابل تراکتور نتواند به پیروزی دست یابد.

پرسپولیس مانند منچسترسیتی است

طاهرزاده افزود: اوسمار در مدت زمانی کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشته توانسته جو رسانه‌ای که پیش از این علیه او بود را خنثی کند. روند بازی کردن این تیم خیلی خوب است و تعویض‌هایی که اوسمار در جریان بازی انجام می‌دهد باعث می‌شود تا نحوه نمایش بازیکنان دچار اُفت نشود. تیم پرسپولیس به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند، دقیقاً چنین عملکردی را ما در تیم منچسترسیتی انگلیس می‌بینیم که بازیکنان این تیم اصل ضد فوتبال عمل نمی‌کنند و از دقیقه یک تا ۹۰ مدام به دنبال رسیدن گل هستند که همین موضوع باعث خواهد شد تا هواداران نیز از عملکرد بازیکنان تیمشان رضایت داشته باشند.

ریکاوری اوسمار مانع از خستگی بازیکنان می‌شود

کارشناس فوتبال در رابطه با حضور پرسپولیس در جام حذفی گفت: مطمئناً اوسمار ریکاوری خوبی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد و این مورد را در دیدارهای گذشته نیز اثبات کرده است. حضور نداشتن استقلال در جام حذفی به ضرر بازیکنان پرسپولیس نیست، به نظرم تیم استقلال اسیر حاشیه‌های درون باشگاهی شده و این موضوع به سود رقبای این تیم از جمله پرسپولیس خواهد بود. اگر به بازی دو تیم نگاه کنید متوجه خواهید شد که نحوه بازی کردن پرسپولیس بسیار زیبار تر از استقلال است، به عنوان مثال در بازی با شمس آذر داور چندین بار دچار اشتباه شد که از این موارد در بازی‌های این فصل استقلال زیاد شاهد بودیم با این رفتارها نمی‌شود همیشه در صدر ماند و بالاخره حق به حق دار خواهد رسید.

او در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله پرسپولیس امسال هم بر سکوی نخست فوتبال ایران خواهد ایستاد و بار دیگر شادی هواداران این تیم را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6084119

دیگر خبرها

  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم