Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ به مصاف استرالیا می‌رود.

میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی ۱۴ بازیکنی هستند که ولادیمیر آلکنو برای این بازی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی که هفته گذشته به ایتالیا رفت و به جمع ملی‌پوشان پیوست،‌ در این بازی برای نخستین بار در فهرست تیم ملی قرار گرفته است. مجرد هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود به ترکیب تیم بازگشت.

امیر غفور همچون هشت بازی قبلی، همچنان به دلیل مصدومیت شانه به میدان نخواهد رفت. محمدطاهر وادی و مرتضی شریفی هم دیگر بازیکنان غایب ایران در بازی امروز هستند.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با پنج برد و ۱۸ امتیاز در رده ششم لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به وقت تهران

ایران صفر - ژاپن ۳

ایران یک - روسیه ۳

ایران ۳ - هلند صفر

ایران ۳ - کانادا یک

ایران ۳ - ایتالیا یک

ایران ۳ - بلغارستان صفر

ایران ۳ - آمریکا صفر

ایران ۲ - صربستان ۳

ایران ۲ - آلمان ۳

سه‌شنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۴:۳۰، ایران - استرالیا

چهارشنبه ۲۶ خرداد، ساعت ۲۳:۳۰، ایران - برزیل

پنجشنبه ۲۷ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰، ایران - اسلوونی

دوشنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۵:۳۰، ایران - فرانسه

سه‌شنبه اول تیر، ساعت ۱۷:۳۰، ایران - لهستان

چهارشنبه ۲ تیر، ساعت ۱۸:۳۰، ایران - آرژانتین

برچسب‌ها علی اصغر مجرد ولادیمیر آلکنو سعید معروف امیر غفور سید محمد موسوی امیرحسین اسفندیار استرالیا لیگ ملت‌های والیبال پوریا فیاضی میلاد عبادی پور محمدرضا حضرت پور مسعود غلامی جواد کریمی مرتضی شریفی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اصغر مجرد ولادیمیر آلکنو سعید معروف علی اصغر مجرد ولادیمیر آلکنو سعید معروف امیر غفور سید محمد موسوی امیرحسین اسفندیار استرالیا لیگ ملت های والیبال پوریا فیاضی میلاد عبادی پور محمدرضا حضرت پور مسعود غلامی جواد کریمی مرتضی شریفی تیم ملی والیبال ایران ایران ۳ لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است که تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران برای بازی با بحرین
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال برای بازی با بحرین