Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 1399 ازتقسیم سود 70 ریالی برای هر سهم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین با حضور اعضای هیات مدیره ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی نمایندگان سهامداران عمده و سازمان بورس برگزار شد و با انتخاب مهدی معدنچی، به عنوان رییس، حیدری به عنوان ناظر اول مجمع، مجید شمسی به عنوان ناظر دوم مجمع و جعفر حقیقی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بانک کارآفرین ) به عنوان منشی مجمع، جلسه رسمیت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از قرائت دستور جلسه مجمع و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، جعفر نائیج حقیقی با ارائه گزارشی مبسوط وضعیت عملکرد یک ساله شرکت سرمایه گذاری بانک کارآفرین را تشریح و از برنامه های آتی این شرکت گفت.
وی در گزارش خود با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در یک سال گذشته ورود صنایع جدید به این بخس خبر داد که باعث افزایش سرمایه گذاری های انجام شده از یک هزار میلیارد ریال به 3 هزار میلیارد ریال شده است .
حقیقی همچنین درباره رشد حاصل شده در بخش پرتفوی سرمایه گذاری های بورسی و فرابورسی شرکت تا پایان اسفند ماه سال 1399 گفت: این میزان در پایان سال 1398 ، مبلغ 359 میلیارد ریال بوده که در پایان سال 99 به ٢/٢١٦ میلیارد ریال رسید.این اعداد در بخش پرتفوی سرمایه گذاری های غیر بورسی شرکت نیز از 735 میلیارد ریال رسیده است.
وی همچنین در گزارش خود به عملگرد مالی و عملیاتی شرکت اشاره کرد و افزود: میزان سود خالص شرکت در مقایسه با سال پیش رشد ١/٦٤٩ درصدی را شاهد بوده است.
حقیقی البته در نهایت از تحقق 46 درصدی بودجه شرکت در سال 99 خبر داد و با اشاره به عملکرد معاونت های مختلف این شرکت در سال 99 ؛ تکمیل 27 پروژه در دست اجرای این شرکت را از برنامه های آتی خواند که تا پایان سال 1400 اجرا خواهند شد.
در ادامه و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٣٠ اسفند 99 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود نقدی سال مالی 1399، دستور بعدی جلسه مجمع بود که مقرر شد سود نقدی 70 ریالی به ازای هر سهم میان سهام‌داران شرکت، تقسیم شود.
در این مجمع موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و بازرس قانونی اصلی،و موسسه حسابرسان رهیافت و همکاران به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی 1400 و همچنین روزنامه «دنیای اقتصاد» نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یک‌سال انتخاب شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری بازرس قانونی میلیارد ریال سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه استارت‌آپ‌های فضایی دو برابر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، شرکت آمریکایی اسپیس کپیتال (Space Capital) گزارش فصلی خود از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در صنعت فضایی را منتشر کرد و توضیح داد که منابع مالی برای استارتاپ‌های فضایی در سه ماهه اول بیش از دو برابر شده است و زمینه را برای رشد قوی‌تر اقتصاد فضایی فراهم می‌کند.

عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی تا حد زیادی باعث افزایش بودجه شده به این دلیل که داده‌های جغرافیایی و تصاویر جمع آوری شده توسط ماهواره‌ها توسط سازمان‌های دولتی برای همه چیز از تجزیه و تحلیل الگو‌های آب و هوا و کشاورزی گرفته تا تغییرات و حرکات در امتداد مرز‌های بین المللی استفاده می‌شود.

برهمین اساس، سرمایه گذاری برای استارت‌آپ‌های فضایی در سه ماهه اول منتهی به ۳۱ مارس از ۲.۹ میلیارد دلار در سال گذشته به ۶.۵ میلیارد دلار و جریان ورودی ۳۳ درصد نسبت به سه ماهه چهارم افزایش یافته است.

با گسترش فناوری فضایی و توسعه فعالیت‌های مرتبط با آن، شرکت‌های فضایی در حال حاضر با یک جذب سرمایه گذاری قابل توجه مواجه هستند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که در حال حاضر، صنعت فضایی به شدت توجه سرمایه گذاران را جلب کرده و دارای رونق مثبتی است و باوجود اینکه سرمایه‌گذاری‌های دولتی در این حوزه بسیار زیاد است، شرکت‌های فضایی نیز موفق به جذب منابع مالی از بخش خصوصی می‌شوند.

با توجه به این رشد و اهمیت ویژه‌ای که فضا برای توسعه صنایع مختلف دارد، شرکت‌های فضایی امروزه به عنوان یک بخش مهم از اقتصاد جهانی شناخته می‌شوند. این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله ماهواره‌ها، ایستگاه فضایی، تکنولوژی فضایی و گردشگری فضایی فعالیت دارند و به تدریج به یک بازار رقابتی و پررونق تبدیل شده‌اند.

خلاصه‌ای از این موضوع نشان می‌دهد با صرف هزینه‌های بالای دولتی در حوزه فضایی، شرکت‌های فضایی نیز توانسته‌اند با جذب سرمایه گذاری‌های قابل توجهی، به رشد و توسعه خود ادامه دهند و نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • بودجه استارت‌آپ‌های فضایی دو برابر شد
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • سقوط درآمد بزرگترین بانک آمریکا
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • موانع و چالش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها
  • ثبت نام حضور در رویداد کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ آغاز شد
  • چرا اروپایی‌ها دوباره به خودروهای بنزینی روی آوردند؟