Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ تیم شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی مقابل استقلال خوزستان ۴۶ امتیازی شد و با توجه به اختلاف ۴ امتیازی با دو تیم صدر جدولی به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه دوشنبه تیم شاهین شهرداری بوشهر میزبان تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین شهرداری بوشهر در 28 بازی گذشته با 10 پیروزی، 13 تساوی و 5 شکست با 43 امتیاز در رده ششم جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال ایران جام آزادگان قرار داشت که در میزبانی از تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه مهدوی به پیروزی دلچسبی رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان و امین زاهدی بود.

لیگ دسته اول فوتبال| شاهین از سد استقلال خوزستان گذشت/ شکست پارس جنوبی در اهوازلیگ دسته اول فوتبال| هوادار با غلبه بر شاگردان ویسی صدرنشین ماند/ شکست مس کرمان در بازی بزرگ هفته4 هفته پایانی لیگ دسته اول همزمان برگزار می‌شود

در این دیدار که تیم شاهین شهرداری بوشهر با  ترکیب ایمان صادقی، علی حمودی، علی گودرزی، حمیدرضا دیوسالار، امید سام کن ، میلاد شعبانلو، امین شجاعیان ، امیر حسین موسی‌زاده ، مهدی مومنی، میلاد صارمی و شاهین مجیدی وارد میدان شد از همان ابتدای این مسابقه حملات متعددی بر روی دروازه تیم استقلال خوزستان تدارک دید.

تیم استقلال خوزستان هم با 42 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ دسته اول قرار دارد و برای کسب سه امتیاز حملات متعددی بر روی دروازه سفید پوشان بوشهری تدارک دید که در نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این رقابت دو تیم بر حملات خود افزودند که خوزستانی‌ها در دقیقه 73 توسط رامین داوودی توانست دروازه شاهین شهرداری بوشهر باز کند.

پس از این گل بوشهری‌ها برای جبران گل خورده در بازی خانگی بر حملات خود افزودند و پس از 5 دقیقه از گل تیم استقلال خوزستان علی گودرزی مهاجم تیم شاهین بوشهر توانست با گل زیبای خود بازی را به تساوی بکشاند.

انگیزه شاهینی‌ها پس از  این گل بیشتر شد و در دقیقه 83 میلاد صارمی توانست گل برتری را به ثمر برساند تا تیم شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی 2 بر 1 در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بماند.

شاهین شهرداری بوشهر با این پیروزی ارزشمند خانگی در رتبه پنجم جدول ایستاد تا به هفته‌های آینده امیدوارتر باشد.

شاهین شهرداری بوشهر با این 3 امتیاز حیاتی و ارزشمند 46 امتیازی شد و با توجه به اختلاف 4 امتیاز با دو تیم صدر جدولی هوادار و بادران به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر رسید.

تیم استقلال خوزستان هم با 42 امتیاز در رده هشتم لیگ دسته اول جام آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر تیم استقلال خوزستان لیگ دسته اول فوتبال مدعیان صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسؤولان انرژی اتمی با تقدیر از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی هسته‌ای طی سال‌های اخیر اظهار کرد: در آینده جهان انرژی هسته‌ای یکی از امور بنیادین و راهبردی است و اگر از الان به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست پیدا نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان داشت: رویکرد خودکفایی، تولید و رسیدن به مرجعیت که در حال حاضر با نگاه مقام معظم رهبری ایجاد شده بسیار ارزشمند است و به خوبی در سازمان انرژی اتمی مدیریت می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین خواستار ایجاد راکتور تحقیقاتی در بوشهر شد و گفت: تحقق این امر می‌تواند آثار و برکات فراوانی برای استان و کل کشور در پی داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر همچنین ایجاد راکتورهای کوچک و شتاب دهنده الکترون در استان را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر برای تولید آب از نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اگر ۲ راکتور در حال احداث نیز پیوست تولید آب داشته باشد بسیار می‌تواند به شرایط آب استان کمک کند. بوشهر استان کم بارش است و عدم بارش تمام زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مساله آب شرب در تابستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان است.

کد خبر 6086366

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور