Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی با اشاره به راه‌اندازی دوباره ۲۰ واحد راکد صنعتی، گفت: احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد دیگر در سال‌جاری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر، ۹۱۲ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: این تعداد واحد صنعتی در مجموع حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ کل واحد‌های صنعتی فعال کل کشور را تشکیل می‌دهد و همچنین ۱.۲ درصد میزان سرمایه‌گذاری کل کشور توسط این استان انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و ۹۵۰ مورد طرح در حال اجرا، اظهار داشت: این تعداد طرح، ۲.۳۴ درصد طرح‌های در حال اجرای کشور را تشکیل می‌دهند و ۱.۶ اشتغال را به خود اختصاص خواهند داد، همچنین این طرح‌ها، ۲.۵ درصد میزان سرمایه‌گذاری کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

رستمی روند پیشرفت صنایع چهارمحال و بختیاری را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: جمعیت استان، ۱.۲ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، این در حالی است که صنایع استان، ۱.۳ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان صمت استان با بیان اینکه در سال‌جاری تفاهم‌نامه‌ای با برخی از صنایع کشور امضا کرده است، ادامه داد: ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه‌گذاری در استان در نظر گرفته شده است که بخشی از تسهیلات در نظر گرفته شده در معادن و صنایع سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی احیای واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری کشور را تشکیل سرمایه گذاری واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد