Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دومین اردوی تیم ملی گلبال بانوان نابینایان و کم بینایان از ۴ تیرماه لغایت ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰ در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

در این اردو سما عباسزاده ورزشکار گلبالیست استان اردبیل از طرف فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شد.

انتهای پیام/ح

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شعب اخذ رای داوطلبان انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ٧ ورزشکار ناشنوا و کم شنوای شایسته استان به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته‌های مختلف از جمله والیبال اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال آقایان جهت اعزام به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ٢٠٢۴ ژاپن ٧ والیبالیست برای این اردو از استان آذربایجان‌غربی دعوت شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه فدراسیون و کادر تیم ملی و همراهی‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افزود: رسا ملک زاده، رامز مجرد، آرام داداش خانی، احمد بهادری، جعفر علیزاده، حسین نعمت پور و سینا رشیدی از جمله دعوت شدگان به این اردو هستند که از ٣١ فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان و رفع تبعیض‌ها بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا با سایر ورزشکاران شد.

به گزارش ایمنا، هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیش از ١٠ رشته ورزشی فعال و ده‌ها ورزشکار در رده ملی جز هیأت‌های برتر و شاخص کشوری در حوزه احداث زیرساخت و سالن اختصاصی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی است.

کد خبر 745885

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند