Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بیش از 10 هزار نفر از مدافعان سلامت و چهر‌ه‌های برجسته و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور پیامی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم؛
خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم ‌سالاری دینی است و از طرف دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام هم در گرو حضور گسترده آحاد مردم با سلیقه‌های مختلف فکری در این پروسه ملی همراه است. ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به واقع سرزمین انتخاب‌ و انتخابات متعدد بود و هرسال در آن انتخابات برگزار شد و مردم با حضور در آن شعور سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و اکنون نیز با شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.
همانگونه که مستحضرید کشور عزیزمان ایران، دشمنان قسم خورده‌ای دارد که از استقلال ملت مسلمان ایران زخم خورده‌اند. استکبار جهانی، به کمتر از نابودی استقلال، یکپارچگی و اقتدار ملی ایران راضی نیست. اما به لطف خدا و هوشمندی رهبر عزیزمان و حمایت‌های امت اسلامی، همواره شکست خورده و برخی از عوامل نفوذی آن ها به سزای اعمالشان رسیده اند.

در این برهه تاریخی حساس که قرار است سرنوشت چهار سال با انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم بخورد، بر خود لازم دیدیم از شما دلسوزان و خادمان سلامت درخواست کنیم تا با همفکری و همراهی یکدیگر و با آگاهی بخشی و ترغیب مردم نجیب مان، از این پیچ تاریخی و خطیر هم گذر کنیم.

در این دوره از انتخابات که تحریم‌های دشمن به اوج رسیده و کمر مردم هم زیر بار مشکلات اقتصادی خمیده، نیاز به اهتمام جدی است.

ما جمعی از اعضای جامعه پزشکی سراسر کشور مصمَّم هستیم در پاسخ به دعوت رهبر عظیم الشأن انقلاب که در بیانات اخیرشان فرمودند: «مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند. کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند. به مردم عزیزمان عرض می‌کنم، ملت عزیز ایران در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.» از طریق فضای مجازی و حقیقی، مردم را به حضور حداکثری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کنیم.

دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده راه سیدالشهدای مقاومت باشیم، تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ به ثبت برسانیم و با همت شایسته، امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم. نجات اقتصاد آشفته کشور در گِرو حضور آگاهانه ملت پای صندوق های رای است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جامعه پزشکی بیانیه دعوت مردم به انتخابات انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود