Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:55:20 GMT

حادثه خونین رانندگی در جاده میانه - زنجان با 3 کشته

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۶۸۹

حادثه خونین رانندگی در جاده میانه - زنجان با 3 کشته

وحید شادی نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  برخورد سمند باخاور در جاده میانه  - زنجان محدوده روستای رجعین پنج کشته و مصدوم برجای گذاشت. 

وی افزود: ساعت 5:53 صبح امروز  این حادثه به مرکز اورژانس اطلاع و نیروهای اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و پلیس عازم محل شدند.

شادی نیا از فوت سه نفر در محل حادثه خبر داد و افزود: مادر  30 ساله و پدر 35 ساله و دختر هفت ساله پس از رهاسازی توسط نیروهای امداد نجات فوتشان تائید شد و دختر هفت ماهه و راننده خاور تحت اقدامات درمانی اورژانس به بیمارستان‌های میانه انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: عجله در رسیدن به مقصد ورعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی تبعات جبران ناپذیری برجای می گذارد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان رانندگی حادثه تبریز سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی محور میانه زنجان وحید شادی نیا خبرگزاری فارس فارس تبریز تصادف اورژانس بیمارستان امداد و نجات هلال احمر روستای رجعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند