Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دوره های آموزشی آشنایی با اصول و قواعد علمی و کاربردی پایدار با همکاری صدا و سیمای استان و مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قالب پنج دوره آموزشی آشنایی با اصول و قواعد علمی و کاربردی پایدار سازی کسب و کارهای تعاونی در استان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم: مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: به منظور توانمند سازی علمی تعاونی های استان، دوره های آموزشی آشنایی با اصول و قواعد علمی و کاربردی پایدار سازی کسب و کارهای تعاونی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به نیاز جامعه و تعاونی های استان این برنامه ها با همکاری صدا و سیمای استان در قالب DVD که شامل بسته های آموزش آشنایی با اصول و قواعد علمی و کاربردی پایدار سازی کسب و کارهای تعاونی از صدا و سیمای استان پخش می شود.
وی در پایان تصریح کرد: بسته های آموزش آشنایی با اصول و قواعد علمی و کاربردی پایدار سازی کسب و کار های تعاونی در قالب پنج DVD که شامل: خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای تعاونی و نحوه نگارش طرح کسب و کارهای تعاونی، خلاقیت و نوع آوری در کسب و کارهای تعاونی، اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی در کسب و کارهای تعاونی، بازاریابی و فروش در کسب و کارهای تعاونی و برند سازی در کسب و کارهای تعاونی است.
25 خرداد 1400 08:13
کد خبر : 240,940
کلیدواژه ها: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی,آموزش تعاونی,استان قم,صدا و سیما
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کسب و کارهای تعاونی کار و رفاه اجتماعی صدا و سیمای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی با اشاره به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری برای سال جدید گفت: برای رسیدن به مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردمی در جهش تولید، به کمک جامعه نخبگان کار و تولید نیازمندیم. توسعه بخش تعاون یکی از سریع‌ترین و دسترس پذیرترین روش‌های مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مستقیم مردم در تولید است و سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها در بخش اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز مطرح کرد: در مرحله نخست کاهش دخالت دولت به مفهوم عام در بخش تولید و در ادامه آن فراهم کردن فضای رقابتی و دوری از انحصارگرایی در اقتصاد و تولید به عنوان وظیفه اساسی دولت‌ها در تحقق شعار سال نقش مهمی دارد اما مهم‌تر از همه با باور به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود کشور توسط مردم و جامعه نخبگان کار و تولید و حرکت به این سمت می‌تواند در مردمی سازی واقعی اقتصاد گام برداشت.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای کار به مردمی سازی اقتصاد باور داشت، البته بماند که همه اقتصاد در اختیار همه دولت‌ها نیست و مباحثی نیز در این خصوص وجود دارد اما می‌توان با ایجاد زمینه مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی به ویژه توسعه تعاونی‌ها از طریق سرمایه گذاری، تولید، کارآفرینی و مصرف به این سمت حرکت کرد. افزایش بهره وری، کاهش فساد و رانت و توزیع عادلانه درآمد برای کشور از آثار مردمی سازی اقتصاد است.

دارایی گفت: از مردم، تولیدکنندگان و جامعه نخبگان کار و تولید استان دعوت می‌کنم برای تحقق این امر پای کار بیایند. ما در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همکاری با مردم و بخش خصوصی همچون گذشته آماده ایم و معتقدیم مردمی سازی اقتصاد به معنای مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی امکان پذیر است و فکر می‌کنیم اگر اجازه دهیم مردم نقش اصلی خود را در این خصوص ایفا کنند، مردمی سازی اقتصاد محقق خواهد شد و این مشارکت به جهش تولید خواهد انجامید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: باور دارم دولت‌ها با حمایت‌های مالی و قانونی بیشتر از دانش‌بنیان‌ها و برون‌سپاری شرکت‌های تولیدی دولتی به مردم طبق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از یک سو و اعمال سیاست‌های پولی و بانکی در جهت مهار تورم و تثبیت اقتصادی از سوی دیگر و اتخاذ تصمیم‌های امیدآفرین توسط مجلس و دولت در بخش تولید و اقتصاد، می‌توانند به این مهم دستیابی پیدا کنند.

به گفته وی، قرارگاه مردمی سازی اقتصاد در البرز فعال است و کمیته‌های تخصصی مشارکت مردم در جهش تولید و مردمی سازی اقتصاد نیز در این دستگاه در سال جدید فعال می‌شود تا با همکاری شرکای بزرگ اجتماعی این دستگاه که بیش از ۷۰ درصد گروه‌های مختلف مردم را شامل می‌شود، برای این موضوع تلاش کنیم و البته برنامه‌های بسیار خوبی هم پیش بینی شده است که به مرور به استحضار مردم عزیز و شریف استان البرز خواهم رساند.

کد خبر 6064210

دیگر خبرها

  • بهترین راه مشارکت مردم فعالیتهای تعاونی است
  • برگزاری جشن سبزه آرایی در نهاوند
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|مهرداد لاهوتی
  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون