Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌سی‌پور گفت: سرعت وزش باد در مناطق جنوبی جزیره لارک، در محدوده ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده، لذا توصیه می‌شود با توجه به مواج‌شدن دریا شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن پیش بینی وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان در روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ گفت: طی روز جاری در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساعات بعدازظهر در محدوده تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد، سرعت وزش باد در مناطق جنوبی جزیره لارک، در محدوده ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده، لذا توصیه می شود با توجه به مواج شدن دریا شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند.   کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: از روز چهارشنبه از میزان شدت باد کاسته خواهد شد، لیکن دریا همچنان در ساعات بعدازظهر متلاطم خواهد بود.   سی سی پور بیان کرد: با توجه به تشدید وزش بادهای ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، در برخی نقاط شرقی استان، افزایش سرعت باد با احتمال بروز گرد و غبار دور از انتظار نخواهد بود.   وی اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز، تا روز پنجشنبه، افزایش نسبی دما در مناطق شرقی استان، افزایش مورد انتظار خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین، بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط استان بصورت گذرا و موقتی است.

مجتبی حمزه نژاد با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه کرد از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی، و از رفت و آمد‌های غیر ضروری برون شهری و روستایی خودداری شود.

وی گفت: دریا امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج است و بیشینه سرعت باد تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی صورت گیرد.

حمزه نژاد افزود: روز پنجشنبه شرایط خلیج فارس و تنگه هرمز برای رفت و آمد‌های دریایی مساعد پیش بینی می‌شود، اما دریای عمان با وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی تا روز جمعه متلاطم و نسبتاً مواج است.

به لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه انتظار است.

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است