Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:06:06 GMT

آموزش اصول مربیگری امر به معروف از زبان استاد تقوی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۸۱۸

آموزش اصول مربیگری امر به معروف از زبان استاد تقوی

فرهنگسرای سرو هشتمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب را با موضوع «مربیگری امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6، فرهنگسرای سرو براساس سیاست کاری و ماموریت سازمانی خود توجه ویژه‌ای به موضوع عفاف و حجاب داشته و این مقوله را با حضور کارشناسان این عرصه به صورت تخصصی بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون 7 جلسه وبینار آموزشی عفاف و حجاب به همت این مرکز فرهنگی هنری برگزار شده است.

هشتمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «مربیگری امر به معروف و نهی از منکر» به همت فرهنگسرای سرو و با مشارکت موسسه احیای تمدن موعود و نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود. در این وبینار موضوعات تخصصی در حوزه مربیگری امر به معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

استاد علی تقوی، مدرس حوزه و دانشگاه و مولف آثار متعدد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، سخنران اصلی این وبینار خواهد بود. از جمله موضوعات و سرفصل‌هایی که توسط ایشان مطرح می‌شود می‌توان به چیستی امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت و جایگاه، احکام، آداب و شیوه‌ها، مصادیق، مسائل قانونی و حقوقی، امر به معروف در زمان حکومت اسلامی، امر به معروف مسئولین و ... اشاره کرد.

براساس این گزارش، این وبینار روز چهارشنبه 26 خردادماه از ساعت 11 تا 13 به همت فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. لینک ورود به صفحه این وبینار بدین گونه است:‌ https://online.shahramookht.ir/ch/hijab

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: وبینار آموزشی عفاف و حجاب فرهنگسرای سرو برگزاری امر به معروف و نهی از منکر فرهنگسرای سرو عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف